Aποχωρεί από το ελαιόλαδο η Eλαϊς- Unilever, προς πώληση το brand Άλτις

Aποχωρεί από το ελαιόλαδο η Eλαϊς- Unilever, προς πώληση το brand Άλτις

Την απόφασή της να αποχωρήσει από τον κλάδο ελαιολάδου στη χώρα μας ανακοίνωσε η Eλαϊς- Unilever, βγάζοντας στο «σφυρί» τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon.

Η εξέλιξη αυτή συνδέεται με τη γενικότερη αναδιοργάνωση του ομίλου σε παγκόσμιο επίπεδο, στο πλαίσιο της οποίας, όπως είχαν γράψει σε παλαιότερα ρεπορτάζ η εφημερίδα «Ύπαιθρος Χώρα» και το ypaithros.gr- μπήκαν στο «μικροσκόπιο» οι δραστηριότητές της που σχετίζονται με τις μαργαρίνες.

To προς πώληση «πακέτο» περιλαμβάνει, εκτός απροόπτου, και το εργοστάσιο που διατηρεί η εταιρεία στην Πειραιώς καθώς επίσης και το σύνολο των εργαζομένων σε αυτή.

Πάντως, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η διατήρηση της παρουσίας του ομίλου στη χώρα μας παραμένει στρατηγική επιλογή και, σε αυτή την κατεύθυνση, αποφασίστηκε «η μεταφοράςπρόσθετης παραγωγής προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη.

Σημειωτέον ότι προ δεκαετίας η Eλαϊς- Unilever είχε επιχειρήσει και πάλι να πουλήσει τις εν λόγω δραστηριότητες, ωστόσο δεδομένου ότι καμία από τις προτάσεις που έλαβε δεν κρίθηκε ικανοποιητική, αποφάσισε να τις διατηρήσει στο χαρτοφυλάκιό της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

«Σε συνέχεια της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σήμερα γνωστοποιεί την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της. Η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon.

Η μεταφορά των μαρκών αναμένεται να περιλαμβάνει το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.

Επίσης, καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.

Η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά».