Εντός έδρας το πρώτο κρίσιμο τεστ για την επιστροφή της ΑΓΝΟ

Με αφετηρία τη Βόρεια Ελλάδα και κυρίως τη Θεσσαλονίκη και με συντηρητικές, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, προσδοκίες ξεκινά η Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη την προσπάθεια να ξανασυστήσει στο καταναλωτικό κοινό την ΑΓΝΟ.

Το επαναλανσάρισμα της μάρκας βρίσκεται σε εξέλιξη με 21 κωδικούς, οι οποίοι έχουν ήδη τοποθετηθεί σε μικρά σημεία πώλησης και σούπερ μάρκετ της συμπρωτεύουσας.

Οι βασικές κατηγορίες, στις οποίες θα δραστηριοποιηθεί επί του παρόντος η ΑΓΝΟ, είναι το γάλα, το γιαούρτι, τα ζυμούμενα πινόμενα προϊόντα όπως το κεφίρ, τα επιδόρπια γάλακτος όπως η κρέμα βανίλια και το ρυζόγαλο και η κατηγορία του βουτύρου.

Η αγορά του παγωτού δεν συμπεριλαμβάνεται, για την ώρα, στο άμεσο πλάνο, αν και από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία παραδέχονται ότι παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τιμολογιακά, οι κωδικοί της ΑΓΝΟ τοποθετούνται κάτω από τους αντίστοιχους της Όλυμπος, με την εταιρεία να σημειώνει ότι «έχουν τη βέλτιστη σχέση τιμής και ποιότητας για την κάλυψη αναγκών του καταναλωτικού κοινού για αγνά, ποιοτικά προϊόντα».

Με γάλα από Λαγκαδά, Σοχό και Ν. Απολλωνία

Η παραγωγή τους γίνεται στα εργοστάσια του ομίλου σε Λάρισα, Τρίκαλα και Ροδόπη, με γάλα που συλλέγεται από έξι φάρμες στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης και, συγκεκριμένα, από τον Λαγκαδά, το Σοχό και τη Νέα Απολλωνία. Όπως διευκρινίζουν πηγές των Ελληνικών Γαλακτοκομείων, οι εγκαταστάσεις της ΑΓΝΟ που ο όμιλος απέκτησε, μαζί με το σήμα, το 2022 βρίσκονται σε διαδικασία αδειοδότησης και ανάλογα με την εξέλιξη αυτή θα καθοριστεί η ενδεχόμενη χρήση ή/και επαναλειτουργία τους.

Η επιστροφή της ΑΓΝΟ θα πλαισιωθεί από μια σειρά διαφημιστικών ενεργειών, που έχουν ως στόχο να επαναφέρουν τη μάρκα ΑΓΝΟ «στις μνήμες και τις επιλογές του καταναλωτικού κοινού». Εφόσον η μάρκα περάσει με επιτυχία το τεστ της Βόρειας Ελλάδας, θα εξεταστεί η επέκτασή της διανομής και σε άλλες περιοχές της χώρας.