FOCUS BARI: Value for money η ιδιωτική ετικέτα, λένε πάνω από οκτώ στους δέκα καταναλωτές

Τη διαρκή βελτίωση της εικόνας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα μάτια των καταναλωτών αποτυπώνει έρευνα που πραγματοποίησε τον Σεπτέμβριο η Focus Bari, σε δείγμα 1.002 ατόμων.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 83% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα private label προϊόντα αξίζουν τα χρήματά τους, όταν το 2010 την ίδια άποψη εξέφραζε το 64%. Εξάλλου, ποσοστό 96% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει αγοράσει έστω και μία φορά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, έναντι 89% το 2010 και 74% το 2000.

Παράλληλα, ο μέσος αριθμός διαφορετικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που έχουν δοκιμάσει αυξάνεται, αγγίζοντας το 17,9% το 2013, από 15,7% το 2010, και 7% το 2000. Παράλληλα, αυξημένη είναι και η αναλογία των Ελλήνων που αγοράζουν τακτικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, καθώς περιλαμβάνει το 93% των καταναλωτών, από 77% το 2010 και 50% το 2000.

Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι τα τελευταία 13 χρόνια, σε πολλά καταναλωτικά αγαθά, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν συστηματική επιλογή των καταναλωτών. Για παράδειγμα, ποσοστό 62% των ερωτηθέντων το 2023 αγόρασε χαρτικά, 24% κονσερβοειδή, 46% ρύζι/ζυμαρικά/αλεύρι, 38% κατεψυγμένα προϊόντα, 26% προϊόντα προσωπικής περιποίησης, 36% αλουμινόχαρτο/διαφανής μεμβράνη, 30% μπισκότα/φρυγανιές/δημητριακά, 23% απορρυπαντικά ρούχων, 28% αναψυκτικά/χυμούς, 24% ξίδι/λάδι, 29% καρυκεύματα, 18% καθαριστικά, 17% απορρυπαντικά πιάτων, 8% μπύρα και 14% καφέ.