Φυτικά ροφήματα και αναψυκτικά με στέβια στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής της Coca-Cola

Φυτικά ροφήματα και αναψυκτικά με στέβια στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής της Coca-Cola
-Διαφήμιση-
Σπούδασε την αγροτική ειδικότητα που σου αρέσει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Mια νέα σειρά ροφημάτων φυτικής προέλευσης ετοιμάζεται να λανσάρει στην ελληνική αγορά η Coca-Cola ενώ παράλληλα δίνει μεγαλύτερη έμφαση σε αναψυκτικά με στέβια ή χωρίς καθόλου ζάχαρη στα οποία καταγράφεται ενισχυμένη ζήτηση από τους καταναλωτές. 

Τα παραπάνω επισημάνθηκαν, μεταξύ άλλων, στη διάρκεια της παρουσίασης της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας η οποία μετατρέπται, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, σε «Total Beverage Company» .

-Διαφήμιση-
vamvaki prasino skouliki

Οι άξονες του στρατηγικού πλάνου αναπτύχθηκαν από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα ενώ οι πυλώνες, μέσω των οποίων το όραμα γίνεται πραγματικότητα αναπτύχθηκαν από την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και την κυρία Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Cocа-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Στην ίδια εκδήλωση, ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον μίλησε για την ανάπτυξη που σηματοδοτεί η νέα στρατηγική για την τοπική παραγωγή και τον τρόπο που υπηρετείται από τις επενδύσεις στη χώρα, και ιδιαίτερα από το Σχηματάρι mega-plant.

Πιο αναλυτικά, η εταιρεία, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:

  • Επεκτείνεται σε άλλες κατηγορίες, με οδηγό την καινοτομία και τις εξελισσόμενες επιθυμίες των καταναλωτών της.
  • Ανανεώνει την κατηγορία των αναψυκτικών.
  • Θέτει την καινοτομία ως βασικό μοχλό ανάπτυξης, δημιουργώντας επιλογές ειδικά για τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών.
  • Aναπτύσσεται θέτοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της την προσφορά στον άνθρωπο, στην κοινωνία και το περιβάλον και δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τη χώρα.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης της κατηγορίας των αναψυκτικών, το 2018 λανσάρει στην Ελλάδα, Fanta πορτοκαλάδα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20%  χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, γεύση εμπνευσμένη από την Ελλάδα και διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.

Επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες, παρουσιάζοντας τη σειρά AdeΖ που σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στην κατηγορία των ροφημάτων φυτικής προέλευσης, με θρεπτικές ιδιότητες. Η νέα σειρά διατίθεται με το πρωτοποριακό, 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο από 30% από φυτικά υλικά. Στον ίδιο άξονα, παρουσίασε πριν λίγους μήνες τη νέα σειρά Fuzetea, που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.

Στο ταξίδι αυτό, προς μία Total Beverage Company, οδικός χάρτης είναι η ανάπτυξη με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον, με στόχο να επιδρά θετικά στις ζωές των ανθρώπων, να προστατεύει τον πλανήτη που όλοι μοιραζόμαστε και να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για έναν καλύτερο κόσμο, με ένα κοινό μέλλον για όλους.

Για να το επιτύχει  εστιάζει σε τέσσερις περιοχές:

– Διαφύλαξη Υδάτινων Πόρων. Έχοντας αναλάβει παγκόσμια δέσμευση να επιστρέψει στη φύση και στις τοπικές κοινότητες το 100% του νερού που χρειάζεται για την παραγωγή των προϊόντων της, μέχρι το 2020, έχει ήδη  ξεπεράσει το στόχο της,  4 χρόνια νωρίτερα, επιστρέφοντας το 115%. Στην Ελλάδα, υλοποιεί, με επιτυχία, εδώ και πολλά χρόνια, το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», που έχει συμβάλει ουσιαστικά στη μείωση του φαινομένου της λειψυδρίας, σε 32 ελληνικά νησιά.

– Το όραμα για έναν πλανήτη χωρίς απορρίμματα: Η παγκόσμια δέσμευση της Coca-Cola είναι, για κάθε συσκευασία που προωθεί στην αγορά, να συλλέγει και να ανακυκλώνει άλλη μία, μέχρι το 2030. Επιπρόσθετα, στοχεύει, οι συσκευασίες των προιόντων της να προέρχονται κατά μέσο όρο, από 50% ανακυκλωμένη ύλη, ενώ επενδύει στην ενίσχυση των υποδομών, στις τοπικές κοινωνίες, ώστε η ανακύκλωση να είναι προσβάσιμη σε όλους.

– Στήριξη των νέων και των γυναικών: Μέσα από προγράμματα που της Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα, όπως το Youth Empowered, αλλά και το Counting Stars, συμβάλλει στη δημιουργία προϋποθέσεων που οδηγούν στην αύξηση της απασχολησιμότητας των νέων όσο και της επιχειρηματικότητας των γυναικών 

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου οράματος της εταιρείας, για τα επόμενα χρόνια, η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Με άξονα την καινοτομία, έχουμε ήδη ξεκινήσει το συναρπαστικό ταξίδι μας για να γίνουμε μία total beverage εταιρία. Ακούμε τους καταναλωτές, μειώνουμε τη ζάχαρη και επεκτεινόμαστε σε  νέες κατηγορίες. Προσφέρουμε περισσότερες επιλογές για όλη τη μέρα και όλα τα στάδια της ζωής τους. Αναπτυσσόμαστε υπεύθυνα και δημιουργούμε αξία για τη χώρα κι ευκαιρίες για όλους».

Στο πλαίσιο της ίδιας παρουσίασης, ο Γενικός Διευθυντής Coca-Cola Τρία Έψιλον, Γιάννης Παπαχρήστου,  δήλωσε: «Με την Coca-Cola λειτουργούμε μαζί, ως ένα, και μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και προσδοκίες για τον ρόλο μας στην κοινωνία, σήμερα και στο μέλλον. Μαζί, έχουμε τη δύναμη να κάνουμε το στρατηγικό μας όραμα πραγματικότητα στην Ελλάδα και να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και συνεργάτες μας στην αγορά, τους χιλιάδες τοπικούς μας προμηθευτές. Οι μεγάλες επενδύσεις μας τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα στο Σχηματάρι mega-plant δείχνουν τη δέσμευσή μας στην ανάπτυξη και στην απασχόληση, και ενεργοποιούν το νέο παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο για πάνω από 500 διαφορετικά προϊόντα, ένα χαρτοφυλάκιο χωρίς αντίστοιχο στην αγορά, που μας επιτρέπει να είμαστε δίπλα στους καταναλωτές μας, σε κάθε στιγμή της μέρας τους, σε κάθε περίσταση κατανάλωσης. Ένα total beverage portfolio, που καλύπτει τις προτιμήσεις τους, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα».

 

-Διαφήμιση-
gaia epicheirein congress