Γαλλία: Υποχρεωτική από 1ης Ιουλίου η σήμανση για το shrinkflation

Υποχρεωμένα να πληροφορούν τους καταναλωτές για την εμπορική τακτική που περιγράφεται με τον όρο shrinkflation είναι από τον επόμενο μήνα τα γαλλικά σούπερ μάρκετ, δηλώνοντας στο ράφι την τιμή ανά μονάδα προϊόντος και τυχόν μεταβολές στην ποσότητα που εφαρμόζουν οι προμηθευτές. Το νέο θεσμικό πλαίσιο, που στόχο έχει να ενισχύσει τη διαφάνεια στις τιμές και την προστασία των καταναλωτών τίθεται σε ισχύ από 1ης Ιουλίου, όπως υπενθύμισε ο υπουργός Οικονομικών, Bruno Le Maire.

«Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν την πραγματική εξέλιξη των τιμών και τις μεταβολές στο μέγεθος των συσκευασιών», σχολίασε χαρακτηριστικά, όπως μεταδίδει το Associated Press. Η σήμανση, η οποία θα αφορά τρόφιμα καθώς και άλλα προϊόντα θα πρέπει να κάνει ξεκάθαρες τις μεταβολές στο περιεχόμενο και την τιμή ενός προϊόντος, ώστε να είναι σαφές αν αυτό μεταφράζεται σε «κρυφές» αυξήσεις τιμών, με τα πρόστιμα για τους παραβάτες να κυμαίνονται από 3.000 ως 15.000 ευρώ.