ΗΠΑ: Οι νέοι δεν πίνουν γάλα και «τρομάζουν» τις βιομηχανίες

Προκατειλημμένες από τα άπαχα και χαμηλά σε περιεκτικότητα λιπαρών γάλατα που σερβίρονται στα σχολεία, πιο ευαισθητοποιημένες όσον αφορά το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και με αυξανόµενο σκεπτικισµό απέναντι στη βιομηχανία γάλακτος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πολλές από τις νεότερες ηλικιακές ομάδες στις ΗΠΑ γυρνούν της πλάτη τους στο προϊόν.

Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας καταναλωτικής αγοράς Circana, οι εκπρόσωποι της Γενιάς Ζ (σ.σ. δημογραφική ομάδα που εκτείνεται από γεννηθέντες στα μέσα με τέλη της δεκαετίας του 1990 έως τις αρχές της δεκαετίας του 2010) αγόρασαν 20% λιγότερο γάλα πέρυσι σε σύγκριση με τον εθνικό μέσο όρο.

«Πρέπει να διεκδικήσουμε την επαναφορά στο προσκήνιο του κινήτρου για γάλα», δηλώνει στους New York Times ο Yin Woon Rani, διευθύνων σύμβουλος του Milk Processor Education Program, ενός κλάδου μάρκετινγκ και εκπαίδευσης της γαλακτοβιομηχανίας με έδρα την Ουάσιγκτον.

Η αμερικανική γαλακτοβιομηχανία έχει προχωρήσει σε μια ολομέτωπη διαφημιστική καμπάνια, η οποία επιχειρεί να προσελκύσει ξανά τις νεότερες γενιές με διάφορους τρόπους. Μεταξύ άλλων, επικαλείται μελέτες που αναφέρουν ότι το σοκολατούχο γάλα περιέχει βασικούς ηλεκτρολύτες και μια ακριβή αναλογία υδατανθράκων προς πρωτεΐνη που μπορεί να βοηθήσει τους μύες να ανακάμψουν μετά την προπόνηση.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, μια στρατηγική περιλαμβάνει την επιστράτευση διάσημων αθλητών, οι οποίοι θα διαφημίσουν το γάλα ως ένα κατάλληλο αθλητικό ρόφημα.