Το IQOS προσπέρασε σε πωλήσεις το Marlboro, νέα «πράσινη» επένδυση 10 εκατ. ευρώ στον Ασπρόπυργο

Χρονιά-ορόσημο ήταν για την Παπαστράτος το 2023, καθώς, για πρώτη φορά, τα προϊόντα IQOS ξεπέρασαν σε πωλήσεις το Marlboro, μέχρι πρότινος βασικό και πλέον αναγνωρίσιμο σήμα της εταιρείας.

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη, η οποία έρχεται εξίμισι χρόνια μετά το λανσάρισμα του IQOS και, όπως επεσήμανε σε ενημερωτική εκδήλωση ο αντιπρόεδρος της Παπαστράτος, Ιάκωβος Καργαρώτος, αποτυπώνει τη στροφή που έχουν πραγματοποιήσει προς το καινοτόμο αυτό προϊόν περίπου 500.000 ενήλικοι καπνιστές στην Ελλάδα, οι οποίοι έχουν πλέον εγκαταλείψει τσιγάρο.

Η θυγατρική της Philip Morris «τρέχει» από πέρυσι μια επένδυση 200 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνει την προσθήκη τεσσάρων νέων γραμμών παραγωγής στον Ασπρόπυργο, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε να υλοποιείται ακόμα ένα επενδυτικό σχέδιο 10 εκατ. ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του εργοστασίου.