Kαφέ με το σήμα των Starbucks θα πουλά η Nestle έναντι 7,15 δισ. δολαρίων

Kαφέ με το σήμα των Starbucks θα πουλά η Nestle έναντι 7,15 δισ. δολαρίων

Τα δικαιώματα χρήσης του σήματος της Starbucks στα κανάλια του λιανεμπορίου και της εστίασης αποκτά έναντι 7,15 δισ. δολαρίων η Nestle, σε μια συμφωνία που δημιουργεί νέα δεδομένα στην παγκόσμια αγορά του καφέ.

Ο ελβετικός κολοσσός θα λανσάρει προϊόντα καφέ με την επωνυμία της Starbucks στα σούπερ μάρκετ, τα εστιατόρια και σε υπηρεσίες catering ενώ από την επόμενη χρονιά θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει και στις κάψουλες Nespresso και Dolce Gusto.

Η συμφωνία αναδεικνύει τις προσπάθειες της Nestle να ανακτήσει μερίδια στην αμερικανική αγορά όπου φαίνεται να έχει μείνει αρκετά πίσω από την γερμανικών συμφερόντων JAB Holding, μια εταιρεία που αποτελεί επενδυτικό βραχίονα της οικογένειας Reimann και η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κάνει σημαντικά ανοίγματα στην αγορά ροφημάτων με brands όπως Keurig Green Mountain, Krispy Kreme Doughnuts και Peet’s Coffee & Tea. Πριν από λίγες εβδομάδες, μάλιστα, ανακοίνωσε ότι πραγματοποίησε σημαντική επένδυση στο ηλεκτρονικό δίκτυο διακίνησης καφέ Trade ενώ τον Ιανουάριο είχε γνωστοποιήσει ότι σκοπεύει να αποκτήσει το σήμα Dr Pepper Snapple στις ΗΠΑ προκειμένου να το συνδυάσει με την Keurig Green Mountain.

Όπως ανακοίνωσε η Startbucks, το ντηλ δίνει στη Nestle το δικαίωμα να πουλά προϊόντα καφέ με τα σήματα Seattle’s Best Coffee, Starbucks VIA και Torrefazione Italia καθώς επίσης και προϊόντα τσαγιού υπό το brand Τeavana. Στη συμφωνία, ωστόσο, δεν περιλαμβάνονται οι πωλήσεις που πραγματοποιούνται στο δίκτυο καταστημάτων της Starbucks.