Κράτησε τα μερίδιά της στην κρίση η Green Cola

Υψηλές αντοχές στην εγχώρια αγορά του αναψυκτικού και αρκετά ικανοποιητικές στο εξωτερικό επέδειξε στη διάρκεια της κρίσης που προκάλεσε η ασθένεια Covid-19 η Green Cola Ηellas.

Όπως δηλώνει στην «ΥΧ» ο Export Μanager της εταιρείας, Αντώνης Τερζής, οι πωλήσεις στην Ελλάδα επηρεάστηκαν σε πολύ μικρό ποσοστό, ενώ εκείνες στο εξωτερικό ήταν μειωμένες μεν, αλλά σε διαφορετικό βαθμό σε κάθε χώρα. Η μεγαλύτερη μείωση στη ζήτηση παρουσιάστηκε στην Κίνα για την οποία ωστόσο υπάρχει ελπίδα ότι οι εξαγωγές θα ανακάμψουν το επόμενο διάστημα. Νωρίτερα βέβαια και, ειδικότερα, από τις αρχές του χρόνου και μέχρι τον Μάρτιο «οι περισσότεροι συνεργάτες μας δήλωναν ότι οι πωλήσεις στο εξωτερικό ήταν αυξημένες σε σχέση με πέρυσι», εξηγεί ο κ. Τερζής.

Το θετικό είναι ότι η συνέχεια προβλέπεται διαφορετική και όλα δείχνουν ότι ο Μάης και οι επόμενοι θα είναι πολλά υποσχόμενοι μήνες, σύμφωνα με τις παραγγελίες που αρχίζουν να γίνονται από τις υπόλοιπες χώρες.

Κερδίζει έδαφος το τόνικ

Η Green Cola έβαλε δυναμικά στον χάρτη τη στέβια με προϊόντα που είχαν ως χαρακτηριστικό την «απουσία ζάχαρης και ασπαρτάμης», ενώ από το 2017 ξεκίνησε τη συνεργασία με τη Stevia Hellas στοχεύοντας στην αξιοποίηση της ελληνικής παραγωγής στέβιας στα αναψυκτικά της, παράλληλα με τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα. Στην γκάμα της εταιρείας πρόσφατα προστέθηκε το καινοτόμο τόνικ (green tonic water), δίχως φυσικά ζάχαρη, που, σύμφωνα με τον κ. Τερζή, έχει τύχει ιδιαίτερα θερμής υποδοχής από την αγορά και ειδικά από τους bartenders που είναι και οι πλέον γνώστες.