Lamborghini Spire F, S και V-Stage V – Εξειδικευμένα τρακτέρ μοναδικού στυλ και απόδοσης

Η νέα σειρά Lamborghini Spire είναι ειδικά σχεδιασμένη για εργασίες σε περιβόλι, αμπελώνα και διαμόρφωσης αστικού πρασίνου. Κάθε μοντέλο διαφέρει ως προς το πλάτος εργασίας, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του χρήστη.

Με τις συμπαγείς διαστάσεις τους, τα νέα Spire F, S και V θέτουν νέα σημεία αναφοράς στην ευελιξία μέσα σε έναν αμπελώνα, ενώ προσφέρουν ασυναγώνιστα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας του χειριστή σε οποιεσδήποτε συνθήκες, μέσω των προηγμένων χαρακτηριστικών τους, όπως η ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρόσθιου άξονα και τα φρένα στους τέσσερις τροχούς.

Η Lamborghini προσφέρει ένα νέο επίπεδο στη δυνατότητα διαμόρφωσης του τρακτέρ, με την επιλογή του κινητήρα των τριών ή τεσσάρων κυλίνδρων και τη μεγάλη ποικιλία στα κιβώτια ταχυτήτων, καθώς και τις αμέτρητες επιλογές του υδραυλικού συστήματος και το PTO.

Η ιταλική σχεδίαση αποτελεί σήμα κατατεθέν κάθε μοντέλου Lamborghini Spire και δεν περνάει απαρατήρητη. Παράλληλα με την κομψότητα, η νέα σειρά Lamborghini Spire F, S και V διαθέτει εξαιρετικά άνετη καμπίνα, σχεδιασμένη σύμφωνα με προηγμένα, καινοτόμα και εργονομικά χαρακτηριστικά. Η νέα καμπίνα προσφέρει εξαιρετική ορατότητα σε όλες τις πλευρές, ενώ η διάταξη των χειριστηρίων κάνει πιο εύκολη την εργασία του χειριστή.

Η κομψή και λεπτή σχεδίαση, οι στρογγυλεμένες γωνίες του κελύφους και της οροφής επιτρέπουν στα τρακτέρ να κινούνται ευέλικτα ανάμεσα και στις πιο στενές γραμμές χωρίς να καταστρέφουν τα χαμηλά κλαδιά ή κλήματα. Η άψογη σχεδίαση ολοκληρώνεται με τη χρήση υλικών ηχομόνωσης και απορρόφησης των κραδασμών.

Η σκληρή δουλειά γίνεται από τους πολυβραβευμένους κινητήρες FARmotion υψηλών αποδόσεων έως και 116 HP. Οι κινητήρες διατίθενται στις εκδόσεις FARmotion 35 των τριών κυλίνδρων και στις εκδόσεις FARmotion 45 των τεσσάρων κυλίνδρων. Είναι σχεδιασμένοι ειδικά για γεωργικές εργασίες, είναι εξαιρετικά συμπαγείς και συμβατοί με τα πρότυπα εκπομπών Stage V, διατηρώντας παράλληλα τις ίδιες διαστάσεις και προφίλ με την προηγούμενη γενιά. Η μείωση των ρύπων επιτυγχάνεται από τα συστήματα EGR, DOC και του DPF.

Το νέο προηγμένο σύστημα ψεκασμού Common Rail 2000 bar με μπεκ ψεκασμού επτά οπών, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο βεντιλατέρ και η απλή συντήρηση του φίλτρου αέρα τύπου PowerCore προσφέρουν μεγαλύτερη ισχύ και ροπή με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Η νέα σειρά Spire F, S και V είναι διαθέσιμη με δύο κιβώτια ταχυτήτων:

● 4 μηχανικές συγχρονισμένες και 3 περιοχές. Συνολικά 12 εμπρός και 12 πίσω, με τελική ταχύτητα 40km/h.

● 5 μηχανικές συγχρονισμένες και 3 περιοχές και υπεραργό (ελάχιστη ταχύτητα 295 m/h). Συνολικά 15 εμπρός και 15 πίσω με τελική ταχύτητα 40 km/h.

Το κιβώτιο πέντε σχέσεων μπορεί να εξοπλιστεί με έρπουσα και υπεραργό. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των εμπρός ταχυτήτων σε 30 από 15. Αν και αυτό δεν είναι αρκετό, διατίθεται η έκδοση με την ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα και τις λειτουργίες Stop&Go, SenseClutch 5 και ComfortClutch που επιτρέπει στον χειριστή να αλλάζει ταχύτητα, πατώντας απλά ένα κουμπί στον μοχλό ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.

Η ύπαρξη Powershift τριών βαθμίδων, το οποίο μπορεί να προστεθεί στο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρει συνολικά 45 ταχύτητες και στις δύο κατευθύνσεις οδήγησης. Για αξιόπιστη πρόσφυση και έλξη σε όλες τις συνθήκες, η κίνηση στους τέσσερις τροχούς ελέγχεται ηλεκτροϋδραυλικά, ενώ και η εμπλοκή του εμπρός και του πίσω διαφορικού είναι στον βασικό εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.

Οι μηχανικοί της Lamborghini ανέπτυξαν ένα πιο ισχυρό υδραυλικό σύστημα για τα νέα Spire F, S και V. Η κύρια αντλία υδραυλικού παρέχει μέγιστη παροχή 68 l/min, ενώ όλα τα τρακτέρ έχουν ξεχωριστό υδραυλικό κύκλωμα που τροφοδοτεί λάδι αποκλειστικά το σύστημα διεύθυνσης και τις βοηθητικές λειτουργίες. Αυτό το δευτερεύον κύκλωμα είναι εξοπλισμένο με ανεξάρτητη αντλία χωρητικότητας έως και 40 l/min, εξασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία διεύθυνσης ακόμη και με τον κινητήρα στο ρελαντί και με ταυτόχρονη χρήση του οπίσθιου υδραυλικού ή και των υδραυλικών αναμονών.

Η ανυψωτική ικανότητα ανέρχεται στα 3.130 kg για την έκδοση F, ενώ στις εκδόσεις S και V στα 2.600 kg και μπορεί να αυξηθεί στα 3.940 kg στον προαιρετικό εξοπλισμό στον οποίο περιλαμβάνονται οι επιλογές των εξωτερικών χειριστηρίων, οι υδραυλικές κόντρες και το εμπρόσθιο υδραυλικό ανυψωτικής ικανότητας 1.500 kg.

Τα νέα Spire F, S και V διατίθενται με ένα ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης εμπρόσθιου άξονα, το οποίο εξασφαλίζει βελτιστοποιημένη απόσβεση σε σχέση με την ταχύτητα της γωνίας στροφής του τρακτέρ, ώστε να διασφαλιστεί η άνεση και η σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες.

Ως στάνταρ, περιλαμβάνει επίσης τις λειτουργίες Anti-dive και Anti-roll, οι οποίες βελτιώνουν σημαντικά τόσο την ασφάλεια όσο και την παραγωγικότητα. Το Anti-dive αντισταθμίζει την ξαφνική συμπίεση της μπροστινής ανάρτησης στο φρενάρισμα για να μειώσει την απόσταση ακινητοποίησης, ενώ το Anti-roll ρυθμίζει αυτόματα τις στροφές, σκληραίνει την ανάρτηση του εξωτερικού τροχού για να διατηρεί το τρακτέρ ευθυγραμμισμένο και σταθερό, αλλά και για να μειώνει την κύλιση.