Με… θερμοκήπιο υδροπονίας το νέο κατάστημα στο Μαρούσι της ΑΒ Βασιλόπουλος

Ένα νέο πρότυπο κατάστημα που θα λειτουργήσει ως οδηγός για το rebranding και των υπόλοιπων 10 mega καταστημάτων της εγκαινίασε την Πέμπτη, στο Μαρούσι, η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η επένδυση ανήλθε σε 12 εκατ. ευρώ (αντί για 7-8 εκατ. ευρώ που προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός της αλυσίδας) και υλοποιήθηκε σε μια έκταση της τάξης των 2.800 τ.μ., κοντά στον κόμβο Αμαρουσίου (Λεωφόρος Κηφισίας 34).

Μεταξύ άλλων, το κατάστημα διαθέτει θερμοκήπιο υδροπονίας, όπου καλλιεργούνται διάφοροι τύποι σαλάτας, πλήθος ψηφιακών εφαρμογών (έξι αυτόματα ταμεία, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης κ.λπ.), θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάβα ποτών με 1.000 κωδικούς, τμήμα Grab & Go με σνακ, φυσικούς χυμούς, καφέ κ.ά.

Συνολικά, το κατάστημα θα διαθέτει προς πώληση 20.000 κωδικούς, με τη συμμετοχή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, αλλά και των βιολογικών, να είναι αυξημένη, σύμφωνα με τη διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η αλυσίδα φιλοδοξεί, επίσης, να εγκαινιάσει στις αρχές Ιανουαρίου το νέο κατάστημα στις Καρυές του Αγίου Όρους.