Νήσος και Coffee Island πάντρεψαν την μπύρα με τον καφέ

Μια απόδειξη του τι μπορεί να πετύχουν οι ελληνικές εταιρείες όταν συνεργάζονται συνιστά η Coffee Cold Brew Beer, που διατίθεται ήδη στην αγορά.

Δημιουργήθηκε από τη συνέργεια της Μικροζυθοποιία Κυκλάδων (γνωστής από την μπύρα «Νήσος») και της αλυσίδας καφεστίασης Coffee Island, που αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να δημιουργήσουν ένα νέο προϊόν, μια μαύρη μπύρα με γεύση κρύου καφέ. Η Coffee Cold Brew Beer περιέχει καφεΐνη, αν και σε χαμηλή περιεκτικότητα, και 5% αλκοόλ.

Η διάθεσή της ξεκίνησε ήδη στα καταστήματα της Coffee Island, ωστόσο, όπως ειπώθηκε στη σχετική επίσημη παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 1 Νοεμβρίου, ο στόχος είναι σε επόμενη φάση να διατεθεί και από το κανάλι των σούπερ μάρκετ, καθώς και από αυτό της εστίασης. Το μότο που συνοδεύει τη δημιουργία του νέου προϊόντος είναι: «Θες καφέ; Πιες μια μπύρα».

Ο ιδιοκτήτης της Νήσος, Αλέξανδρος Κουρής, και ο διευθύνων σύμβουλος της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, εξήγησαν ότι δεν τους πήρε παρά ελάχιστα λεπτά για να δημιουργήσουν το νέο προϊόν – στα… λόγια βέβαια, γιατί στην πράξη οι ελληνικές εταιρείες τροφίμων έχουν πλέον να αντιμετωπίσουν ένα ολοένα αυξανόμενο ενεργειακό κόστος στη διαδικασία παραγωγής.

Πάντως και οι δύο επιχειρηματίες τάχθηκαν κατά της τακτικής των επιδοτήσεων των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος και σημείωσαν ότι απαιτούνται μέτρα, τα οποία θα αντιμετωπίζουν το πρόβλημα στη ρίζα του.

Βόμβα το ενεργειακό κόστος

Ο Αλ. Κουρής χαρακτήρισε ως βόμβα για τις μεταποιητικές επιχειρήσεις το κόστος της ενέργειας, προσθέτοντας ότι οι χειρισμοί για την αντιμετώπιση του προβλήματος σε εθνικό, αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο «αφήνουν πικρή γεύση». «Δεν είναι δυνατόν να μην έχει η βιομηχανία πρόσβαση στη φθηνή ενέργεια. Δεν μπορείς να ανακοινώνεις την πράσινη μετάβαση και να μην έχεις virtual net metering (εικονικό ενεργειακό συμψηφισμό) ή να περνούν έξι μήνες για να συνδεθεί ένα φωτοβολταϊκό», πρόσθεσε. Ο κ. Κωνσταντινόπουλος, από την πλευρά του, τόνισε την ανάγκη να μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στον καφέ, έτσι ώστε να ενισχυθεί η κατανάλωση.

Μονόδρομος οι συνέργειες

Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, Άγις Πιστιόλας, μιλώντας στην εκδήλωση, τόνισε την αξία των συνεργειών μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων. «Έχουμε συνηθίσει να είμαστε μοναχικοί καβαλάρηδες πάνω στο άλογο. Αυτό δεν μπορεί να μας πάει μακριά», σημείωσε.

«Η Coffee Cold Brew Beer αποτελεί ένα επιτυχημένο παράδειγμα συνεργατικής καινοτομίας και co-branding και επιβεβαιώνει ότι στους κόλπους της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ υπάρχουν οι συνθήκες που προωθούν και διευκολύνουν όλο και πιο σημαντικές συνέργειες μεταξύ των μελών μας», συμπλήρωσε.