Ντοματάκια self-service (video)

automato-ntomatakia

Ο… κουλοχέρης για ντοματάκια «Automato», του βελγικού φυτωρίου Stoffels, είχε κλέψει τις εντυπώσεις όταν πρωτοεμφανίστηκε στη διεθνή έκθεση Fruit Logistica το 2016 στο Βερολίνο.

Χρόνο με τον χρόνο, κερδίζει μία θέση σε αλυσίδες λιανεμπορίου ανά την Ευρώπη και ήδη έχουν βρεθεί και άλλοι μιμητές αυτής της τεχνολογίας.

Όμως, πώς προέκυψε αυτή η βραβευμένη καινοτόμα ιδέα;

Σύμφωνα με τη συνιδιοκτήτρια Petra Stoffels-Veldman, το Automato ήταν αποτέλεσμα κοινής λογικής και παρακολούθησης των τάσεων στο λιανεμπόριο. «Πριν χρόνια είχαμε παρατηρήσει ότι οι καταναλωτές θέλουν περισσότερες υπηρεσίες self-service στα σούπερ μάρκετ. Πλέον, τα αυτόματα μηχανήματα για φρέσκους χυμούς κ.λπ. είναι καθημερινότητα στα μαγαζιά. Επιπλέον, στις νέες τάσεις στο λιανεμπόριο καταγράφονται το αυξημένο ενδιαφέρον για υγιεινά τρόφιμα και η εμφάνιση ολοένα και περισσότερων self-service μηχανών. Από αυτά προήλθε η ιδέα για το Automato, το οποίο αφορά ειδικά τα ντοματάκια τύπου cherry», σημειώνει η Petra Stoffels-Veldman.