Ολοκληρώθηκε η δράση «Ανοιχτά Ζυθοποιεία 2023» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών

Ολοκληρώθηκε για τέταρτη φορά η δράση «Ανοιχτά Ζυθοποιεία 2023» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, με επισκέψεις του κοινού στα ζυθοποιεία – μέλη της Ένωσης σε όλη τη χώρα. Οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των μελών της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και επισκέφθηκαν τα ζυθοποιεία της επιλογής τους κατά τη διάρκεια της δράσης «Ανοιχτά Ζυθοποιεία 2023», το διήμερο 30.09.23 και 1.10.23.

Η πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» πραγματοποιείται με στόχο τη γνωριμία των καταναλωτών με τον ζύθο, την εξοικείωσή τους με τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, την εξοικείωση με τις πρώτες ύλες και την επαφή με τους ίδιους τους ζυθοποιούς, που βρίσκονται πίσω από την παραγωγή των προϊόντων.

Τα μέλη της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών άνοιξαν ταυτόχρονα τις πόρτες τους σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, διοργανώνοντας ξεναγήσεις και γευστικές δοκιμές, με ελεύθερη είσοδο. Από την πλευρά τους, οι φίλοι του ζύθου, συμμετείχαν στις εκδηλώσεις των συνεργαζόμενων ζυθοποιείων και έζησαν μια ολοκληρωμένη εμπειρία γύρω από την μπύρα, δοκιμάζοντας και απολαμβάνοντας ταυτόχρονα γνωστές και νέες μπύρες ποικίλων κατηγοριών.

Τα ζυθοποιεία-μέλη της ΕΕΖ που συμμετείχαν στην δράση για το 2023 ήταν τα παρακάτω: Αθηναϊκή Ζυθοποιία (Αττική-Πάτρα-Θεσσαλονίκη), Ελιξη Μικροζυθοποιία ( Δροσιά Χαλκίδας, Εύβοια), Ζυθοποιία Πηνειού (Λάρισα), Κρητικές Ζυθοποιίες -Ζηδιανάκης ( Ηράκλειο Κρήτης), Κρητική Ζυθοποιία ( Χανιά Κρήτης), Μικροζυθοποιία Κυκλάδων στην Τήνο (Τήνος), Μικροζυθοποιία Local streets beer ( Βόλος), Μικροζυθοποιία Septem ( Ωρολόγιο Αυλωναρίου, Δ. Κύμης- Αλιβερίου, Εύβοια), Ολυμπιακή Ζυθοποιία (Ριτσώνα, Ευβοίας) και Siris Craft Brewery (Σέρρες).

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, Σοφοκλής Παναγιώτου ανέφερε : «Θα θέλαμε να ευχαριστούμε το κοινό για την αθρόα προσέλευση στα ζυθοποιεία σε όλη την επικράτεια και το έμπρακτο ενδιαφέρον να γνωρίσει από κοντά τα προϊόντα μας και τους ανθρώπους πίσω από αυτά. Η κουλτούρα της μπύρας «κτίζεται» μέσα από αυτές τις εκδηλώσεις, και η ανάπτυξη του κλάδου τα τελευταία χρόνια, μας υποδεικνύει ότι ο συνειδητοποιημένος καταναλωτής αναζητά καλύτερη ενημέρωση και γνώση. Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού αυτή τη χρονιά, μας «ξάφνιασε» ευχάριστα, και δημιουργεί μεγαλύτερες υποχρεώσεις για το κλάδο προκειμένου να αναζητήσει και άλλες δράσεις που θα προάγουν την κουλτούρα της μπύρας. Η δράση θα πραγματοποιείται ετησίως το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου, αλλά το ραντεβού μας με το αγαπημένο ποτό θα συνεχίζεται καθόλη την διάρκεια του έτους».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ