RIS Straight to Market: Δημιουργία νέων προϊόντων διατροφής με τη βοήθεια των καταναλωτών

Ο ρόλος των νεοφυών επιχειρήσεων θα εστιαστεί στη βελτίωση των χαρακτηριστικών ενός ήδη αναπτυγμένου προϊόντος.
04/09/2024
1' διάβασμα
ris-straight-to-market-dimiourgia-neon-proionton-diatrofis-me-ti-voitheia-ton-katanaloton-330902

Μία νέα πρόσκληση για νεοφυείς επιχειρήσεις που φιλοδοξεί να φέρει στην αγορά νέα προϊόντα διατροφής καλεί τις εταιρείες να δηλώσουν συμμετοχή. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα RIS Straight to Market επιδιώκει να υποστηρίξει μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, startups και scaleups που βρίσκονται σε διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων διατροφής. Στόχος της πρόσκλησης είναι να συμπεριλάβει στη διαδικασία τους καταναλωτές μέσω εργαστηρίων συνδημιουργίας στα οποία θα ακουστούν οι ανάγκες και οι προσδοκίες τους ώστε να δοθεί ανατροφόδοτηση για τα προϊόντα που βρίσκονται σε στάδιο δημιουργίας.

Οι επιλεγμένες νεοφυείς επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση στη διαδικασία συνδημιουργίας με τους καταναλωτές, συλλέγοντας σχόλια από αυτούς, στη χώρα όπου πρόκειται να λανσαριστεί το προϊόν, ώστε τα προϊόντα τους να είναι έτοιμα για κυκλοφορία.

Ο ρόλος των νεοφυών επιχειρήσεων θα εστιαστεί στην ολοκλήρωση της ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος ή στη σημαντική βελτίωση των χαρακτηριστικών ενός ήδη αναπτυγμένου προϊόντος (είτε από διατροφική άποψη είτε από άποψη βιωσιμότητας), συμπεριλαμβανομένων των σχολίων και των απαιτήσεων των καταναλωτών στον σχεδιασμό του τελικού προϊόντος.

Αφού συγκεντρώσει τα σχόλια των καταναλωτών, κάθε επιλεγμένη νεοσύστατη επιχείρηση θα εργαστεί για την εμπορία του προϊόντος διατροφής της έως την 1η Ιουλίου 2025. Οι δηλώσεις συμμετοχής θα παραμείνουν ανοιχτές μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου 2024. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα eit.europa.eu.