-Διαφήμιση-

Ένα ταξίδι στη Γερμανία και μια ζωντανή επίδειξη προϊόντων που παρουσιάστηκαν στο κοινό για πρώτη φορά ήταν αρκετά για να καταλάβει κανείς ότι για τη STIHL, την εταιρεία κατασκευής αλυσοπρίονων αλλά και μηχανημάτων για τη γεωργία, τη δασοκομία και τον κήπο, ένας χρόνος ήταν αρκετός για να εξελιχθεί και αναπτύξει νέα μηχανήματα μεγαλύτερης δυναμικής που ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη ακρίβεια στις απαιτήσεις των πελατών της.

Η εξέλιξη της, όμως, δεν έγκειται μόνο στη δημιουργία νέων μηχανημάτων αλλά και στην απόφασή της να περάσει στο ψηφιακό βήμα του διαδικτυακού καταστήματος για την πώληση των προϊόντων της με πρώτο σταθμό τη Γερμανία.

Ο Σεπτέμβρης σηματοδοτεί για την εταιρεία την παρουσίαση των καινούργιων μηχανημάτων και αποφάσεων. Έτσι, λοιπόν, φέτος όπως και πέρυσι η «Ύπαιθρος Χώρα», ταξίδεψε στο Βάιμπλινγκεν της Γερμανίας, μαζί με περισσότερους από 100 δημοσιογράφους, την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου, για να δει και να δοκιμάσει από κοντά τα νέα προϊόντα αλλά και τα νέα μοντέλα αυτών που παρουσιάστηκαν την προηγούμενη χρονιά και μέσα σε έναν χρόνο εξελίχθηκαν.

Διαδικτυακό κατάστημα

Την ανακοίνωση της λειτουργίας διαδικτυακού καταστήματος έκανε, ο πρόεδρος του ΔΣ, Dr. Bertram Kandziora, ο οποίος ανέφερε πως η Γερμανία θα είναι ο πρώτος σταθμός για τη λειτουργία ενός online shop, μέσω του οποίου θα μπορεί να γίνει παραγγελία των προϊόντων. Μεταξύ άλλων, τόνισε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν ελαφρώς κατά το διάστημα του Ιανουαρίου έως τον Αύγουστο του 2019 φτάνοντας στο 2,8 δις ευρώ. Ανέφερε επίσης, το νέο βήμα της δημιουργίας θυγατρικής εταιρείας στο Περού κατά τη διάρκεια του 2020.

Παρουσίαση προϊόντων

Στο κρύο γερμανικό τοπίο που το καθιστά ιδανικό για την παρουσίαση τέτοιων μηχανημάτων, έμπειρα στελέχη της εταιρείας ξεκίνησαν την παρουσίαση με το πριονάκι-κλαδευτήρι με μπαταρία STIHL GTA 26, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Νοέμβριο του 2019 με την μπαταρία του να είναι επαναφορτιζόμενη.

Τα μηχανήματα της STIHL που «ζωντάνεψαν» για πρώτη φορά στη Γερμανία περνούν στην ψηφιακή πώλησηΣτη συνέχεια παρουσιάστηκαν τα τρία νέα μοντέλα φυσητήρων, που απέδειξαν στο κοινό τη δυναμική τους καθώς δοκιμάστηκαν σε βρεγμένα φύλλα καταφέρνοντας να ολοκληρώσουν την αποστολή τους με επιτυχία απομακρύνοντας τα με ευκολία. Τα τρία αυτά μοντέλα είναι το Stihl BR 800 C-E, καθώς και το BGA 200 και το BGA 86 που λειτουργούν με μπαταρία. 

Το έξυπνο ρομποτάκι

Το ρομποτικό χλοοκοπτικό, που θυμίζει… ηλεκτρική σκούπα και είχε παρουσιαστεί πέρυσι στο κοινό έγινε ακόμα πιο έξυπνο καθώς πλέον δεν λειτουργεί μόνο μέσω της εφαρμογής αλλά και μέσω smartwatch, (έξυπνων ρολογιών), ενώ το επόμενο διάστημα θα είναι δυνατή η χρήση φωνητικών εντολών μέσω της Alexa της Amazon. Επίσης, μπορεί να ενταχθεί στην κατηγορία του «έξυπνου σπιτιού», καθώς μπορεί μέσω να προγραμματιστεί η χρήση της συσκευής ακόμα και κατά την απουσία του χρήστη.

Μετά το ρομποτικό χλοοκοπτικό σειρά είχαν οι κουρευτικές μηχανές STIHL RMA 767V που διαθέτουν μπαταρία και θα είναι διαθέσιμες από το 2020 που έχουν αυτονομία για 3,9 στρέμματα πριν την επόμενη φόρτιση.

Αλυσοπρίονα

Τη μεγαλύτερη προσοχή, όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος κέρδισαν τα αλυσοπρίονα. Η STIHL, παρουσίασε την τρίτη γενιά των βενζινοκίνητων επαγγελματικών αλυσοπρίονων STIHL MS 261 C-M, που θα είναι διαθέσιμα από τις αρχές του 2020, με την απόδοση κοπής να αυξάνεται κατά 20% και το συνολικό τους βάρος να μειώνεται.

Επίσκεψη στα εργοστάσια

Εκτός, όμως, από τη ζωντανή παρουσίαση και τη δοκιμή των παραπάνω προϊόντων, οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να φιλοξενηθούν σε δύο από τα εργοστάσια της STIHL, ώστε να δουν και να μάθουν για τη γραμμή παραγωγής προϊόντων όπως οι λάμες αλλά και οι μπαταρίες.     

-Διαφήμιση-