Αυτό το άρθρο είναι 12 μηνών

Οι θησαυροί της λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου αναζητούν την αναγνώριση

18/11/2023
3' διάβασμα
oi-thisavroi-tis-limnothalassas-mesolongiou-anazitoun-tin-anagnorisi-306928

Τα πολύτιμα προϊόντα της αιτωλικής γης, το αβγοτάραχο, τα αλίπαστα της λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου, το χέλι, η αθερίνα Τριχωνίδας και η γάμπαρη Αμβρακικού, βρίσκονται στο επίκεντρο της καμπάνιας προώθησης Western Greece Seafood, η οποία έχει στόχο τη συστηματική και εντατική προώθησή τους στις ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές. Με positioning στα delicatessen είδη, τα αλιεύματα της Δυτικής Ελλάδας διεκδικούν κεντρικό ρόλο στις κουζίνες των καλών εστιατορίων, αλλά και των foodies καταναλωτών.

Προώθηση τοπικών προϊόντων

Ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας, Παναγιώτης Τσιχριτζής, παρουσίασαν το πλαίσιο της στρατηγικής για την προώθηση των τοπικών αλιευμάτων. Παράλληλα, ακολούθησε παρουσίαση των υλοποιούμενων δράσεων και προβολή των σποτ που παρήχθησαν στο πλαίσιο της καμπάνιας, για την προώθηση της περιοχής παραγωγής και των προωθούμενων προϊόντων. «Ντυμένα» με τη χαρακτηριστική φωνή του Αιμίλιου Χειλάκη, τα πλάνα της Δυτικής Ελλάδας ταξιδεύουν σε ΗΠΑ, Γερμανία, Ολλανδία, Σιγκαπούρη, Σαουδική Αραβία και αλλού μέσω των δράσεων της Western Greece Seafood, κερδίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.

«Οι θησαυροί της λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου, της λίμνης Τριχωνίδας και του Αμβρακικού κόλπου αποτελούν γνώριμα προϊόντα για τους κατοίκους της Αιτωλοακαρνανίας και ευρύτερα της Δυτικής Ελλάδας, αλλά δεν έχουν εδραιώσει ακόμη την παρουσία που τους αξίζει στις διεθνείς αγορές. Μέσω του Western Greece Seafood, δίνουμε στους παραγωγούς και στους μεταποιητές τη δυνατότητα να αποκτήσουν γνώσεις, να εκσυγχρονίσουν τις μεθόδους προώθησης των προϊόντων τους και να τα παρουσιάσουν σε ένα ευρύτατο κοινό μέσω συμμετοχής σε σημαντικές εκθέσεις τροφίμων και εξειδικευμένες εκδηλώσεις με αγοραστές.

Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και να παρέχουμε κάθε εργαλείο για τους υφιστάμενους και νέους παραγωγούς αλιευμάτων, προκειμένου να επεκταθούν και να επιτύχουν στο παγκόσμιο κοινό», δήλωσε ο κ. Φαρμάκης.

Στην αραβική αγορά

Από την πλευρά του, ο κ. Τσιχριτζής τόνισε πως το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας στέκεται αρωγός σε όλες τις προσπάθειες και πρωτοβουλίες εξωστρέφειας των μελών του. «Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας υλοποιεί, αυτήν τη στιγμή, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, εξειδικευμένες καταρτίσεις με σύγχρονη προσέγγιση σε θέματα εμπορίας και εξωστρέφειας προϊόντων, προσπαθώντας να δώσει τα εφόδια στις τοπικές επιχειρήσεις και σε δυνητικούς επιχειρηματίες για την εξέλιξή τους στη διεθνή αγορά», ανέφερε, μεταξύ άλλων.

Επόμενη δράση της καμπάνιας είναι η συμμετοχή στην έκθεση Saudi Horeca, η οποία πραγματοποιείται στο Ριάντ στις 27-29/11/2023, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον του αραβικού κλάδου τροφίμων. Οι δράσεις προώθησης εντάσσονται στο έργο «Προώθηση αλιευμάτων Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε ΕΕ και τρίτες χώρες» του ΕΠ Αλιείας και Θάλασσας 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: