Σε τουριστικές περιοχές τα πρώτα καταστήματά της Carrefour στην ελληνική αγορά

Από την επαρχία και δη από τουριστικές περιοχές, όπως άλλωστε είχε ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο, κάνει το νέο ξεκίνημά της στην ελληνική αγορά η Carrefour. Στην Αττική, πάντως, η άφιξη της Carrefour αναμένεται έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται και η έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων χωρίς ταμεία.
Βάσει του σχεδιασμού της Carrefour και της Retail & More στην Ελλάδα θα αναπτυχθούν πέντε τύποι καταστημάτων Carrefour. Τα Carrefour Market, που είναι μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα σε αστικά κέντρα και στην περιφέρεια, τα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα Carrefour Express, με χαρακτήρα convenience stores τα οποία θα βρίσκονται σε γειτονιές αλλά και σε κέντρα πόλεων, τα SUPECO, καταστήματα που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων και είναι εκπτωτικά (soft discount), καθώς και τα Carrefour Flash 10/10, πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα μικρής επιφάνειας, χωρίς ταμεία. Ο καταναλωτής βάζει στο καλάθι τα προϊόντα που θέλει και δεν χρειάζεται καν να τα σκανάρει για να πληρώσει στη συνέχεια. Ο λογαριασμός για να πληρώσει ανέπαφα βγαίνει αμέσως πριν από την έξοδό του από το κατάστημα, καθώς κάμερες και αισθητήρες έχουν «αντιληφθεί» ποια προϊόντα βάζει στο καλάθι.
Η Retail & Μore είναι θυγατρική του ομίλου Teleunicom-Globalsat, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών, ενώ είναι και εμπορικός αντιπρόσωπος της Blink Charging Hellas, αναλαμβάνοντας την ανάπτυξη του δικτύου σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η Carrefour ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999 και αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου.