Αυτό το άρθρο είναι 37 μηνών

Με Τρίκκη προχωράει στο γάλα η «Μάρκα του Καταναλωτή»

07/09/2021
3' διάβασμα
me-trikki-prochoraei-sto-gala-i-marka-tou-katanaloti-240566

Στην αλλαγή στρατηγικού συνεργάτη για τους κωδικούς φρέσκου γάλακτος που διακινεί προχωράει η πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό;- Η Μάρκα του Καταναλωτή».

Nέος συνεργάτης του επιτυχημένου εγχειρήματος είναι η ιστορική συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία Τρίκκη η οποία παίρνει τη θέση του ΘΕΣγάλα. Όπως αναφέρουν στο ypaithros.gr πηγές της πρωτοβουλία, η επιλογή αυτή έγινε στο πλαίσιο μιας δυναμικότερης ανάπτυξης και με μεγαλύτερες δυνατότητες στη διανομή του φρέσκου γάλακτος των καταναλωτών.

Η συνεργασία έχει ήδη ξεκινήσει και, όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, από την Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021, το φρέσκο γάλα συλλέγεται από Θεσσαλούς παραγωγούς τους οποίους στηρίζει η «Μάρκα του Καταναλωτή». Επιπλέον, χάρη στις προσπάθειες που κατέβαλε η γαλακτοβιομηχανία και στο χαμηλότερο βιομηχανικό κόστος που προέκυψε, το γάλα θα διατίθεται στα 1,42 ευρώ/λίτρο, πάντα με τις ίδιες προδιαγραφές που έχουν ψηφίσει οι καταναλωτές ενώ η τιμή για τους παραγωγούς βρίσκεται στα 47,5 λεπτά/λίτρο.

Εκτός από την ΑΒ Βασιλόπουλος που από την πρώτη στιγμή βρέθηκε στο πλευρό της πρωτοβουλίας, τόσο το γάλα όσο και τα υπόλοιπα προϊόντα θα διατεθούν σύντομα και στα καταστήματα My Market, της δεύτερης δηλαδή αλυσίδας που, όπως έγραψαν σε πρόσφατο σχετικό ρεπορτάζ η εφημερίδα «Ύπαιθρος Χώρα» και το ypaithros.gr,  στηρίζει το εγχείρημα.

Ξεκινά η συνεργασία με Neuropublic σε πατάτα και ντομάτα

Στο μεταξύ, από τα τέλη Σεπτεμβρίου ξεκινάει η μελέτη για τις για τις πατάτες και τα προϊόντα ντομάτας, σε συνεργασία με παραγωγούς και την Neuropublic.Το εν λόγω πρότζεκτ υλοποιείται στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου Ploutos 2020 για την βιωσιμότητα του αγροδιατροφικού τομέα, με τους παραγωγούς να επωφελούνται από την εγκατάσταση και τη χρήση έξυπνης τεχνολογίας Smart Farming της Gaisense.

Ευχαριστήρια Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος

Δεδομένης της σταθερής στήριξης που παρέχει στην πρωτοβουλία η ΑΒ Βασιλόπουλος και στα πλαίσια των γυρισμάτων που πραγματοποιεί η «Μάρκα του Καταναλωτή» αυτές τις μέρες για το ντοκιμαντέρ σχετικά με την πρόσκληση της στον ΟΗΕ, σήμερα Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου, καταναλωτές- μέλη της έχουν προσκαλέσει την ΑΒ Βασιλόπουλος σε μια φιλική συνάντηση με καταναλωτές και παραγωγούς. Στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο κατάστημα στα Γλυκά Νερά Αττικής, θα ευχαριστήσουν την διοίκηση της αλυσίδας για την στήριξη και τις αξίες της, στην προώθηση των προϊόντων και την στήριξη παραγωγών ενώ θα γίνει και απονομή αναμνηστικών.

Τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ θα συνεχιστούν αύριο, Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου, στα πλαίσια επίσκεψης καταναλωτών σε φάρμα νέου παραγωγού αγελαδινού γάλακτος που εντάσσεται στην πρωτοβουλία.

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: