Κλείνουν θέσεις σε περισσότερα τραπέζια οι ατομικές μερίδες ελαιολάδου της Pallada

Επέκταση δικτύου και νέες συνεργασίες στο μενού της κρητικής επιχείρησης μετά το νέο νομικό πλαίσιο για την εστίαση

Pallada-products-chania-elaiolado

Έτοιμη να λανσάρει σε μεγαλύτερη κλίμακα στην εγχώρια αγορά τις ατομικές μερίδες ελαιολάδου, που από το 2013 έχει εντάξει στην γκάμα της, εμφανίζεται η κρητική εταιρεία Παπαδομανωλάκης, εκμεταλλευόμενη τη νέα νομοθεσία που επιτάσσει τη χρήση σφραγισμένων συσκευασιών στην εστίαση.

Η οικογενειακή επιχείρηση με έδρα τις Στέρνες Ακρωτηρίου στα Χανιά διαθέτει το σήμα Pallada Extra Virgin Oil και ήταν από τις πρώτες που επέλεξαν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, κυκλοφορώντας το προϊόν της σε συσκευασίες των 18 ml. Την ιδέα εισήγαγε ο Γιάννης Παπαδομανωλάκης, που πήρε τη σκυτάλη από τον πατέρα του και ιδρυτή της εταιρείας, Νικόλαο Παπαδομανωλάκη, στοχεύοντας να καλύψει εξειδευμένες ανάγκες της αγοράς.

Όπως σημειώνει στην «Ύπαιθρο Χώρα» η επιχειρησιακή διευθύντρια της εταιρείας, Αλεξάνδρα Φωκά, «με αφορμή τη νέα νομοθεσία, μας έχουν γίνει αρκετές προσεγγίσεις από μικρότερες και μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κλάδο της εστίασης». Η ίδια συμπληρώνει ότι «αυτό που κάναμε από την πλευρά μας, ώστε οι προσεγγίσεις αυτές να μετουσιωθούν σε πωλήσεις και νέες συνεργασίες, είναι να βελτιώσουμε τη σχέση τιμής-ποιότητας των προϊόντων μας».
Παράλληλα, η κα Φωκά σημειώνει ότι «χτίσαμε οι ίδιοι ένα πανελλαδικό δίκτυο διανομής των προϊόντων μας, ώστε να φτάνουν σε κάθε σημείο της χώρας εύκολα και με ασφάλεια».

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1980, με σκοπό την παραγωγή και την εμπορία εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου και το 2014 εξήγαγε για πρώτη φορά την ατομική συσκευασία «Pallada extra virgin olive oil» στο Βέλγιο. Ακολούθησε η διεύρυνση του συνεργατικού δικτύου παραγωγών από ολόκληρο τον Νομό Χανίων, ενώ το 2015 λάνσαρε νέα σειρά ατομικών μερίδων εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου με φρέσκο λεμόνι και βαλσάμικο ξίδι σε συσκευασίες των 12 ml, έλαβε πιστοποίηση Agrocert και επέκτεινε το δίκτυο εξαγωγών σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Αραβικά Εμιράτα.
Τα τελευταία έξι χρόνια έχει ρίξει μεγάλο βάρος στη δημιουργία ατομικών συσκευασιών (μερίδων) αρτυμάτων με βάση το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο παραγωγής τους.

Προ των πυλών νέα προϊόντα

«Τα προϊόντα μας σε μερίδες διατίθενται στην ελληνική αγορά, σε αεροπορικά και βιομηχανικά caterings, αλυσίδες εστίασης, υπεραγορές cash and carry, ενώ συνεργαζόμαστε με διανομείς τροφίμων και μικρότερα και μεγαλύτερα εστιατόρια και ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα. Εξαγωγικά, δραστηριοποιούμαστε στην Ευρώπη και περιορισμένα στην Αμερική», τονίζει η κα Φωκά, προσθέτοντας ότι η εταιρεία σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα τρόφιμα σε ατομική συσκευασία. «Ως πρώτο βήμα, έχουμε ήδη λανσάρει την πρώτη γεύση από μία σειρά μαρμελάδων σε μερίδα… και συνεχίζουμε», καταλήγει.