Αυξάνεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα φυσικά καλλυντικά

Έδαφος φαίνεται ότι έχουν κερδίσει οι πωλήσεις των φυσικών καλλυντικών στην Ευρώπη, ιδίως στη γερμανική αγορά, η οποία παραμένει η μεγαλύτερη στον τομέα. Σύμφωνα με στοιχεία που προέκυψαν από ειδικούς στον κλάδο στο πλαίσιο των διοργανώσεων Biofach και Vivaness, πρόκειται για έναν τομέα που κέρδισε 1,6 εκατ. πελάτες το 2021, τον έναν στους τρεις στη γερμανική αγορά, ενώ την ίδια χρονιά παρατηρήθηκαν και σημαντικές μεταβολές στα κανάλια διάθεσης των συγκεκριμένων προϊόντων.

Βάσει όσων ανέφερε η ειδική του κλάδου, Mirja Eckert, οι πωλήσεις συμβατικών καλλυντικών το 2021 είδαν μείωση κατά 3,3%, αντίθετα, αυξημένες κατά 1,8% στα 1,48 δισ. ευρώ ήταν εκείνες των φυσικών, σύμφωνα με το organic-market info. Ανάπτυξη του εύρους των προϊόντων, αλλά και βελτίωση στο δίκτυο διανομής έπαιξαν τον ρόλο τους, αφού πλέον τα προϊόντα έχουν εκπροσώπηση σε κάθε κανάλι πωλήσεων.

Παράλληλα, συμβατικά και εκπτωτικά καταστήματα λιανικής, αλλά και ηλεκτρονικό εμπόριο, αύξησαν τα μερίδιά τους έναντι των εξειδικευμένων καταστημάτων βιολογικών που έχασαν έδαφος.