Διπλάσια των συμβατικών η αύξηση των πωλήσεων βιολογικών τροφίμων στην Βρετανία

Αναθεωρούν προς τα πάνω τις εκτιμήσεις για τα έσοδα του τομέα

Μεγάλη αύξηση των πωλήσεων βιολογικών τροφίμων και ποτών καταγράφει η βρετανική αγορά, με τα στοιχεία να δείχνουν μάλιστα διπλάσιο ρυθμό αύξησης από αυτόν που ακολούθησαν οι πωλήσεις των συμβατικών προϊόντων. Βιολογικές μπανάνες, αβγά, κοτόπουλο, αλλά και κρασί είναι μεταξύ των προϊόντων που ηγούνται αυτών των πωλήσεων από τον Ιανουάριο, αλλά και αυτά που βοήθησαν τις αλυσίδες λιανικής να απολαύσουν την υψηλότερη ανάπτυξη των πωλήσεων στον τομέα από τον Δεκέμβριο του 2016, αναφέρει ο Guardian.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις βιολογικών τροφίμων και ποτών αυξήθηκαν κατά 6,1%, σχεδόν διπλάσια αύξηση από αυτήν των συμβατικών ισοδύναμών τους κατά 3,2% έως τον Μάιο του 2020. Ο τομέας βρίσκεται σε τροχιά να φτάσει το όριο των 2,6 δισ. λιρών έως το τέλος του έτους, ξεπερνώντας την αρχική πρόβλεψη για 2,5 δισ., αναφέρει η Soil Association, φορέας πιστοποίησης και προώθησης της βιολογικής γεωργίας που δημοσιοποίησε τα στοιχεία.

Η Tesco, μεγαλύτερη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ανέφερε σταθερή αύξηση της δημοτικότητας των βιολογικών, καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο ευαισθητοποιημένοι ως προς την υγεία, αλλά και την προέλευση. Η αύξηση των πωλήσεων που αναφέρει η αλυσίδα, σε ό,τι αφορά τα νωπά βιολογικά, ανέρχεται σε 5% κατ’ όγκο από πέρυσι, ενώ μόνο το διάστημα του lockdown αυτή σκαρφάλωσε στο 12%.

Αντιστοίχως και τα Waitrose αναφέρουν αύξηση των πωλήσεων βιολογικών κατά 13% από πέρυσι με τις κατηγορίες του κοτόπουλου των λαχανικών και των αβγών να σημειώνουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις, κατά 42%, 23% και 13% αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά το κρασί, οι πωλήσεις του βιολογικού ξεπέρασαν αυτές του συνόλου των οίνων για τη συνεταιριστική αλυσίδα Co-op.