Ευθύμης Μπαλάνης: «Oδηγός μας στην ανάπτυξη των μήλων θα είναι η επιτυχημένη εμπειρία της velvita»

Στη θετική εμπειρία που έχει αποκομίσει από την ανάπτυξη της Velvita θα στηριχθεί ο ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού για την προώθηση των μήλων Kiku, τη συσκευασία και διακίνηση των οποίων ανέλαβε πρόσφατα. Επιπλέον, όπως αναφέρει στα Φρουτονέα ο Γενικός Διευθυντής του Συνεταιρισμού, κος Ευθύμης Μπαλάνης, ο ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού έχει στα σκαριά και νέες συνεργασίες.
Πριν από λίγο καιρό ο ΑΣΕΠΟΠ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ δημοσιοποίησε ότι από τη φετινή σεζόν αναλαμβάνει τη συσκευασία και διακίνηση των μήλων KIKU, ενώ η εταιρεία EMPHYTON η οποία μέχρι και τη σεζόν που τελείωσε είχε αυτή την ευθύνη της διακίνησης. πλέον θα επικεντρωθεί στην εφαρμογή των ποιοτικών προδιαγραφών που πρέπει να έχουν τα μήλα KIKU.
Τι καινούριο θα φέρει στην εμπορική πορεία των φημισμένων αυτών μήλων, η νέα αυτή συνεργασία;
Μετά και τη νέα συνεργασία που πέτυχε ο ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού. ο Συνεταιρισμός θα προσφέρει κάθε δυνατή στήριξη στο δίκτυο των παραγωγών του. στο πλαίσιο μίας στρατηγικής ανάπτυξης της καλλιέργειας. με στόχο να βελτιωθεί η ποιότητα του προϊόντος. Αυτό που θεωρούμε ως το καλύτερο. μάλιστα. είναι να δημιουργήσουμε μια «ομπρέλα» προστασίας της ποιότητας. αντίστοιχη με της Velvita.
Προτίθεστε να δημιουργήσετε νέο πελατολόγιο για τη διακίνηση των μήλων Kiku ή θα βασιστείτε στο υπάρχον που είχε δημιουργήσει η εταιρεία «Πουλτσίδης»;
Προφανώς θα αξιοποιήσουμε το δίκτυο της εταιρείας «Πουλτσίδης» για τη διακίνηση των Kiku. αλλά δεν θα αρκεστούμε μόνο σε αυτό. καθώς ταυτόχρονα θα αξιοποιηθεί και το δίκτυο που έχει ήδη η Velvita.
θα αλλάξετε κάτι στη διαλογή ή συσκευασία ή θα διατηρήσετε τις έως τώρα υπάρχουσες προδιαγραφές;
Αρμόδιος αποφάσεων για αυτά τα θέματα που αναφέρετε. είναι η εταιρεία Kiku Europe. Εμείς. βέβαια. θα συλλέγουμε παρατηρήσεις από τη δική μας εμπειρία και δραστηριότητα. προκειμένου να τις υποβάλουμε στην εταιρεία. ώστε μέσα από αυτήν τη διαδικασία να λαμβάνονται οι όποιες αποφάσεις χρειάζονται κάθε φορά.
Ποια είναι η εικόνα που έχετε από την εξέλιξη της πα-ραγωγήςτηςνέαςσεζόν, όσον αφοράστα μήλα Kiku;
Φέτος η παραγωγή θα διαμορφωθεί σε καλά επίπεδα όσον αφορά στον όγκο της παραγωγής. ενώ λόγω των βροχών του καλοκαιριού. θα είναι σε υψηλά επίπεδα ο χρωματισμός των καρπών αλλά και τα σάκχαρα. Γενικά. μπορούμε να πούμε ότι φέτος οι καταναλωτές θα απολαύσουν την ποιότητα των μήλων kiku για περισσότερο διάστημα. σε σχέση βέβαια με την περσινή χρονιά. που η παραγωγή ήταν σημαντικά μειωμένη.
Σχετικά τώρα με την προβολή των μήλων Kiku, είστε σε θέση αυτήν την ώρα να μας πείτε τι θα περιλαμβάνει η νέα καμπάνια;
Έχουν γίνει ήδη κάποιες προωθητικές ενέργειες τα προηγούμενα χρόνια και φυσικά έχουμε σκοπό να τις συνεχίσουμε. δουλεύοντας πάνω και στη θετική εμπειρία που έχουμε από τη Velvita.
Είναι σύνηθες φαινόμενο οι Συνεταιρισμοί να διακινούν προϊόντα που παράγουν τα μέλη τους. Εσείς σπάτε αυτόν τον κανόνα και ανοίγεστε και σε άλλα πεδία επαγγελματικής δράσης. Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να αναπτύξετε αυτήν τη δράση-συνεργασία;
Ο διεθνής ανταγωνισμός και οι εξελίξεις στην αγορά. είναι οι παράγοντες που επιβάλλουν αυτές τις κινήσεις. τις οποίες εμείς πραγματοποιούμε με στόχο να ταυτιζόμαστε πάντα με επώνυμα προϊόντα και. φυσικά. να βρισκόμαστε στην αγορά καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Για αυτούς τους λόγους άλλωστε. επιλέξαμε και τα μήλα Kiku.
Υπάρχουν και άλλα τέτοια σχέδια συνεργασίας σε εξέλιξη;
Ναι υπάρχουν. όμως η επιλογή μας είναι να μην τα αποκαλύψουμε ακόμα. αλλά όταν έρθει και η κατάλληλη στιγμή.
Πηγή: froutonea.gr, asepop.gr