Ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ ετοιμάζει η αλυσίδα «Γαλαξίας»

Πιο κοντά στην τεχνολογία, και στις δυνατότητες που αυτή προσφέρει στο λιανεμπόριο, έρχεται η ιστορική αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας» (εταιρεία «ΠΕΝΤΕ Α.Ε.».), με στόχο να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό και να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των πελατών της. Εκτός από τα 160 φυσικά καταστήματα που διατηρεί σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, αλλά και την εξυπηρέτηση του κοινού μέσω της υπηρεσίας delivery (τηλεφωνική παραγγελία), η διοίκηση της αλυσίδας δρομολογεί τη δημιουργία του e-shop της, που εκτιμά ότι θα «βγει στον αέρα» το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία κατόρθωσε να έχει σημαντική άνοδο στις πωλήσεις της, ιδίως κατά τη διάρκεια του lockdown, χωρίς να έχει παρουσία σε κάποιο ψηφιακό κανάλι, ενώ, όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας, είναι από τις λίγες αλυσίδες που τον τρέχοντα μήνα έχουν διατηρήσει την άνοδο των πωλήσεών τους. Αυτό συμβαίνει γιατί συνήθως ο Σεπτέμβριος είναι μήνας αναπροσαρμογής με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να είναι γενικά συγκρατημένες.
Παράλληλα, αυτές τις ημέρες προχωράει η ανοικοδόμηση ενός νέου καταστήματος της γνωστής αλυσίδας στο Λαύριο, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα σχεδιάζεται το άνοιγμα καταστήματος σε Κόρινθο και Καλαμάτα. Όπως αναφέρουν πηγές της διοίκησης στην «Κ», έως το 2021, οπότε και η εταιρεία κλείνει 50 χρόνια ζωής, σχεδιάζεται το άνοιγμα συνολικά 8 με 10 καταστημάτων (εκ των οποίων τα περισσότερα ιδιόκτητα) σε όλη την Ελλάδα, ενώ τα έσοδά της, εκτός απροόπτου, θα συνεχίσουν να κινούνται ανοδικά και κατά την επόμενη χρονιά καταγράφοντας αύξηση της τάξεως των 8-10 εκατ. ευρώ. Ο μέσος όρος των καταστημάτων «Γαλαξίας» κινείται γύρω στα 1.200 τ.μ., με το κόστος κάθε καταστήματος να ανέρχεται συνολικά περίπου στα 4 εκατ. Επίσης, η αλυσίδα βρίσκεται σε αναζήτηση οικοπέδου για την ανέγερση ενός νέου logistics center.