«Παραμένουμε στο Ελαιόλαδο» διαβεβαιώνει η Upfield

Διαψεύδει τα σενάρια αποεπένδυσης από τον κλάδο η εταιρεία που διαχειρίζεται την Ελαΐς

Η εξαγορά της Arivia, που ανακοινώθηκε πρόσφατα, προσφέρει καινούργιες ευκαιρίες για την ανάπτυξη της Upfield Ηellas σε μια δυναμική κατηγορία παγκοσμίως, όπως είναι αυτή των «φυτικών τυριών» και δεν συνδέεται με κάποιο σχέδιο αποεπένδυσης από τον κλάδο του ελαιολάδου.

Αυτό επισημαίνει, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα της «ΥΧ», εκπρόσωπος της μητρικής εταιρείας από τα κεντρικά γραφεία στην Ολλανδία, προσθέτοντας ότι το ελαιόλαδο έχει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια της Upfield να αξιοποιήσει τη στροφή των καταναλωτών προς μια διατροφή με λιγότερα ζωικά λίπη.

Πιο αναλυτικά, η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι το εργοστάσιο της Ελαΐς στην Πειραιώς εξακολουθεί να «παίζει σημαντικό ρόλο στα σχέδια της Upfield για ανάπτυξη και θα συνεχίσουμε να επεξεργαζόμαστε και να τυποποιούμε εκεί ελαιόλαδο, σπορέλαια, μαγειρικά λίπη και spreads επιτραπέζια.

Φέτος, μεταφέραμε την τυποποίηση του βουτύρου σε συσκευασία (‘‘τουβλάκι’’) από τον Ρέντη στο εργοστάσιο στο Νέο Φάληρο, ώστε να επωφεληθούμε από την υπάρχουσα υποδομή. Οι γραμμές παραγωγής που λειτουργούν στον Πειραιά, αυτήν τη στιγμή, αφορούν το ελαιόλαδο Άλτις, το μαγειρικό λίπος Φυτίνη, το σπορέλαιο Φλόρα και το Βιτάμ για επάλειψη».

Αναφορικά με την επένδυση στην Arivia, εκπρόσωπος της Upfield τονίζει ότι πρόκειται για μια εταιρεία «η οποία είναι ηγέτιδα δύναμη στην αγορά των φυτικών τυριών και κυρίως γνωστή στο καταναλωτικό κοινό από το σήμα Violife. Αυτή η στρατηγική κίνηση θα επιτρέψει στην Upfield να δραστηριοποιηθεί σε αυτόν τον νέο τομέα που προσφέρει καινούργιες ευκαιρίες ανάπτυξης. Το Violife θα γίνει τμήμα της σειράς προϊόντων της Upfield για την οικογένεια που περιέχει προϊόντα, όπως Flora, Rama, Country Crock, Blue Band και Proactiν. Ο συνδυασμός του brand της Arrivia και των προτάσεων διατροφής που προσφέρει και της εμπειρίας της Upfield στο μάρκετινγκ, στην τυποποίηση και στο παγκόσμιο δίκτυο διανομής της -συμπεριλαμβανομένου του κλάδου εστίασης- προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για ανάπτυξη της αγοράς φυτικού τυριού».

Ερωτηθείς για τα επόμενα σχέδια της Upfield αναφορικά με τη χώρα μας, το ίδιο στέλεχος δηλώνει ότι «επιδιώκουμε να ανοίξουμε την αγορά φυτικών προϊόντων για όλους τους καταναλωτές με υγιεινά προϊόντα, όπως αυτά της κατηγορίας Proactiv (που χρησιμοποιούν φυτικές στερόλες για να δραστηριοποιήσουν τους μηχανισμούς μείωσης της χοληστερόλης), χρησιμοποιώντας βιώσιμες πρακτικές και φυσικές πρώτες ύλες, όπως το ελαιόλαδο στην ελληνική αγορά».

«Δεν είναι μόδα η τάση μείωσης του κρέατος»

«Τα προβλήματα υπερθέρμανσης του πλανήτη και η ανάγκη περιορισμού της σπατάλης των φυσικών πόρων, σε συνδυασμό με τις ασθένειες που συνδέονται με τη διατροφή, όπως η παχυσαρκία και ο διαβήτης τύπου 2, οδηγούν τους καταναλωτές σε μια φυτική διατροφή», τονίζει στην «ΥΧ» ο εκπρόσωπος της Upfield. Συμπληρώνει, δε, ότι «η τάση μείωσης του κρέατος δεν είναι μια πρόσκαιρη μόδα, αλλά μια καταναλωτική στροφή», κάτι που σημαίνει ότι «η ζήτηση για προϊόντα φυτικής διατροφής θα αυξάνεται συνεχώς». Σε αυτό το πλαίσιο, σημειώνει, «τα ελαιόλαδά μας και τα φυτικά προϊόντα επάλειψης είναι το κλειδί για ένα βιώσιμο μέλλον με καλύτερη υγεία. Η πρόσφατη εξαγορά της Arivia σημαίνει ότι είμαστε σε θέση πλέον να μεγαλώσουμε τις ομάδες των καταναλωτών στις οποίες απευθυνόμαστε, προσφέροντας επίσης τυριά φυτικής προέλευσης».