Πόδι σε νέες αγορές βάζει η Terra Creta

Έδωσε τα χέρια με αλυσίδα της Λατινικής Αμερικής η εταιρεία

Νέες συμφωνίες σε αγορές του εξωτερικού με αιχμή του δόρατος τα premium ελαιόλαδά της κλείνει η Terra Creta, την ώρα που συνεχίζει τις επενδύσεις για την ποιοτική αναβάθμιση, αλλά και τη διαφοροποίηση της γκάμας των προϊόντων της.

Μετά την ενίσχυση της παρουσίας της σε Ρωσία, Βαλκάνια, Nοτιοανατολική Ασία, Κεντρική Αμερική και Σκανδιναβία, η τελευταία συνεργασία αφορά τη Λατινική Αμερική, όπου η κρητική εταιρεία έδωσε τα χέρια με μεγάλο τοπικό όμιλο σούπερ μάρκετ, πατώντας με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα πόδι σε μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά. Το ντηλ αναμένεται να διευρύνει το ήδη ισχυρό εξαγωγικό αποτύπωμα της Terra Creta, το 94% των πωλήσεων της οποίας, σύμφωνα με τον Area Sales Manager, Μάρκο Πολάκη, πραγματοποιείται στο εξωτερικό.

Παρούσα και στο εσωτερικό

Την ίδια στιγμή, η επιχείρηση επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της και εντός των τειχών. Σε αυτή την κατεύθυνση, πρόσφατα ξεκίνησε η τοποθέτηση τετράλιτρων δοχείων ελαιολάδου στα ράφια του ομίλου METRO-My Market. «Σύντομα θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας», σημειώνει στην «ΥΧ» ο κ. Πολάκης, προσθέτοντας ότι η συγκεκριμένη συσκευασία θα έχει και χορηγική δράση, συμμετέχοντας σε προωθητικές ενέργειες για να ενισχυθεί το Χαμόγελο του Παιδιού. Εξάλλου, μέσα στις επόμενες δέκα μέρες αναμένεται να ξεκινήσει και η διάθεση στα καταστήματα της Αττικής του αγουρελαίου της εταιρείας.

«Καθώς μεγαλώναμε ως εταιρεία, αποφασίσαμε ότι πρέπει να διεκδικήσουμε μια πιο έντονη παρουσία στην ελληνική αγορά, ώστε ο ξένος καταναλωτής, που είναι ήδη εξοικειωμένος μαζί μας, να ξέρει ότι, ερχόμενος στην Ελλάδα, μπορεί να βρει τα προϊόντα μας στο ράφι», εξηγεί ο κ. Πολάκης. Σημειωτέον ότι, σε πανελλαδική κλίμακα, η Terra Creta συνεργάζεται με τις αλυσίδες METRO-My Market και AB Βασιλόπουλο, σε επίπεδο Αττικής με τον Θανόπουλο και στην Κρήτη με τη SYNKA.