Πτώση 7% στις πωλήσεις των σούπερ-μάρκετ το Σεπτέμβριο

Μέσω προσφορών ψωνίζουν 9 στους 10 καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ

Για μείωση 7,9% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το Σεπτέμβριο σε σχέση με ένα χρόνο πριν κάνει λόγο σε δημοσίευμά της η «Καθημερινή».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου καταγράφονται απώλειες της τάξης του 4,3% και τη δεύτερη, της τάξης του 5,6%.

Συνολικά το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, η μέση μείωση των πωλήσεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ ανήλθε στο 7,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Η μεγάλη υποχώρηση που καταγράφεται φέτος οφείλεται, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς και ειδικούς αναλυτές, κυρίως στις άμεσες φορολογικές υποχρεώσεις – φόρο εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ – και στις έμμεσες φορολογικές επιβαρύνσεις που εξαντλούν μήνα με τον μήνα τα περιθώρια αντοχής των καταναλωτών.

Παράλληλα, η μετάταξη πολλών ειδών διατροφής από το χαμηλό συντελεστή 13% στο συντελεστή 23% έχει προκαλέσει κάμψη της κατανάλωσης.

Σταθερά όλους τους μήνες του 2016 παρατηρείται μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση του όγκου πωλήσεων από τη μείωση της αξίας πωλήσεων.

(Με πληροφορίες από Καθημερινή, euro2day.gr)

gaia pedia - ηλεκτρονική αγροτική εγκυκλοπέδια