Δεύτερη μάρκα παγωτού στην Ελλάδα το 2017 η Κρι Κρι

Δεύτερη μάρκα παγωτού στην Ελλάδα το 2017 η Κρι Κρι

Τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά παγωτού με μερίδιο 15% κατέλαβε η Κρι Κρι το 2017, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία είδε την περασμένη χρονιά τις πωλήσεις της στην κατηγορία παγωτού να αυξάνονται κατά 19%, όπως έγινε γνωστό στη διάρκεια του ετήσιου Συνεδρίου Παγωτού που έλαβε χώρα στο Συνεδριακό Χώρο του ΤΕΙ Σερρών το Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018 και στο οποίο συμμετείχαν συνεργάτες της εταιρείας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλε, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon, και το παιδικό παγωτό Frozen. 

Παράλληλα, παρουσιάστηκαν τα νέα προϊόντα και τα πλάνα επικοινωνίας και προώθησης προς τους καταναλωτές με νέα δυναμικά λανσαρίσματα.

«Το κεντρικό μήνυμα του φετινού Συνεδρίου Παγωτού “Μαζί για την Πρωτιά”, σηματοδοτεί τον πρωταρχικό στόχο της εταιρείας Κρι Κρι που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην ελληνική αγορά παγωτού», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι.