Σε μια βραδιά που όλα κυλούσαν αναμενόμενα και τα φαβορί έδειχναν έτοιμα να επικρατήσουν καθολικά, η ταινία «Parasite» του Νοτιοκορεάτη σκηνοθέτη Μπονγκ Τζουν-χο έκανε τη μεγάλη έκπληξη και αναδείχθηκε ως η μεγάλη νικήτρια ταινία
της 92ης Τελετής Απονομής των Βραβείων Όσκαρ! Ανατρέποντας τα προγνωστικά που ήθελαν το πολεμικό δράμα «1917» του Σαμ Μέντες να παίρνει το μεγάλο βραβείο της βραδιάς, τα «Παράσιτα» έγραψαν ιστορία, όντας η πρώτη μη αγγλόφωνη παραγωγή που κερδίζει το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Από κοντά και ο Μπονγκ, ο οποίος θριάμβευσε στο πεδίο της Σκηνοθεσίας, εκτοπίζοντας τον -επικρατέστερο για τη νίκη- Μέντες.

Δείτε το βίντεο από τις συνολικά τέσσερις νίκες που απέσπασαν τα «Παράσιτα» (αρνητικό highlight η ελαφρώς «ξινισμένη» αντίδραση του Μέντες όταν χάνει το Όσκαρ Σκηνοθεσίας):

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ τα «ΠΑΡΑΣΙΤΑ» λοιπόν, και επιβεβαίωση της τολμηρής πρόβλεψης του Film Planet! Μια αριστουργηματική, μη αγγλόφωνη ταινία απέσπασε το μεγάλο βραβείο, παίρνοντας αυτό που η Ακαδημία στέρησε πέρσι από το κορυφαίο «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν. Η εκπληκτική νοτιοκορεατική ομάδα κέρδισε επάξια το standing ovation του Χόλιγουντ (σας διαβεβαιώνουμε ότι έγινε πραγματικός χαμός στο Dolby Theatre).

Εμφατική επικράτηση της τετράδας Φίνιξ-Ζελβέγκερ-Πιτ-Ντερν

Με οδηγό τις προηγούμενες τηλεοπτικές βραβεύσεις της σεζόν, δύσκολα θα μπορούσαν να προκύψουν αποκλίσεις στην παγιωμένη τετράδα των Χοακίν Φίνιξ («Joker»), Ρενέ Ζελβέγκερ («Judy»), Μπραντ Πιτ («Once Upon a Time in Hollywood») και Λόρα Ντερν («Marriage Story»), που εδώ και δύο μήνες δεν έχασαν καμία νίκη στις κατηγορίες των ερμηνειών. Η ενιαία γραμμή που τηρήθηκε σε Χρυσές Σφαίρες, Critics’ Choice Awards (Ένωση Κριτικών Broadcast Film Critics Association), SAG (Σωματείο Αμερικανών Ηθοποιών) και BAFTA (Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου) αποδείχθηκε μάλλον ακαταμάχητη και για τα Όσκαρ, τα οποία απλά επιβεβαίωσαν τα προγνωστικά. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι για τρεις εκ των τεσσάρων ονομάτων (εκτός της Ζελβέγκερ), αυτό ήταν το πρώτο Όσκαρ που κερδίζουν για τις επιδόσεις τους στην υποκριτική.

Για άλλη μια φορά ταπεινός ενώπιον του ακροατηρίου, ο αποδέκτης του Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου Χοακίν Φίνιξ μίλησε από καρδιάς. «Νομίζω ότι, είτε μιλάμε για έμφυλες ανισότητες, είτε για ρατσισμό, είτε για τα δικαιώματα των γκέι, των ιθαγενών ή των ζώων, μιλάμε για μια μάχη ενάντια στην αδικία. Μιλάμε για μια πάλη ενάντια στην πεποίθηση ότι ένα έθνος, ένας λαός, μία φυλή, ένα φύλο ή ένα είδος έχει το δικαίωμα να κυριαρχεί, να ελέγχει και να χρησιμοποιεί και να εκμεταλλεύεται κάποιο άλλο ατιμώρητα. Νομίζω ότι έχουμε καταλήξει πολύ αποσυνδεδεμένοι από τον φυσικό κόσμο και πολλοί από εμάς, αυτό για το οποίο είμαστε ένοχοι, είναι μια εγωκεντρική κοσμοθεωρία -η πεποίθηση ότι είμαστε το κέντρο του σύμπαντος» δήλωσε με νόημα, δίχως να παραλείπει να κάνει και την αυτοκριτική του. «Έχω υπάρξει σκληρός, δύσκολος στη συνεργασία και αχάριστος κατά περιόδους, αλλά πολλοί από εσάς σε αυτό το δωμάτιο μου δώσατε μια δεύτερη ευκαιρία. Και νομίζω ότι τότε είναι που φτάνουμε στο καλύτερο δυνατό σημείο μας ως κοινωνία». Στο τέλος της ομιλίας του, ο Φίνιξ μνημόνευσε έναν στίχο («Run to the rescue with love, and peace will follow») του πρόωρα χαμένου αδελφού του, Ρίβερ, δίχως να μπορεί να συγκρατήσει τη συγκίνησή του. Συνολικά, ένας πολύ ουσιώδης και συνειδητοποιημένος λόγος από έναν εκ των σημαντικότερων ηθοποιών της τελευταίας εικοσιπενταετίας.

Συγκίνηση και για την εξαιρετική Λόρα Ντερν, που μπορεί να μην έδωσε μια αξέχαστη ερμηνεία στο «Marriage Story», αλλά άξιζε χρόνια τώρα να έχει πάρει ένα Όσκαρ για τις δεινές υποκριτικές της ικανότητες. Αφού αναφέρθηκε με τρυφερά λόγια στα παιδιά της, η 53χρονη ευχαρίστησε τους διάσημους γονείς της, Νταϊάν Λαντ και Μπρους Ντερν. «Μερικοί λένε ότι ποτέ δεν συναντάς ποτέ τους ήρωες σου. Εγώ λέω ότι αν είστε πραγματικά ευλογημένοι, τους αποκτάτε με τη μορφή των γονιών σας. Μοιράζομαι αυτό το βραβείο με τους ήρωές μου, τη Νταϊάν Λαντ και τον Μπρους Ντερν. Σας αγαπώ».

Μπραντ Πιτ: «Αφιερωμένο στα παιδιά μου»

Μια από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της βραδιάς ήταν η βράβευση του Μπραντ Πιτ με Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου. Η δικαίωση καθυστέρησε, αλλά ήρθε για έναν από τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς αστέρες όλων των εποχών και έναν πραγματικά άξιο ηθοποιό, ο οποίος έχει τιμηθεί με συνολικά τέσσερις υποψηφιότητες από τα 90s μέχρι σήμερα. Ο 56χρονος αφιέρωσε τη νίκη του στον Κουέντιν Ταραντίνο, τον παρτενέρ του επί της μεγάλης οθόνης και εξίσου λαμπερό αστέρα Λεονάρντο Ντι Κάπριο, αλλά και τους υπόλοιπους συντελεστές του “Once Upon a Time in Hollywood”. Βέβαια το καλύτερο το άφησε για το τέλος. «Αυτό το βραβείο είναι για τα παιδιά μου, που δίνουν χρώμα σε όλα όσα κάνω. Σας λατρεύω» δήλωσε συγκινημένος.

Στην αρχή της ομιλίας του ο Πιτ δεν δίστασε να αρθρώσει και πολιτικό λόγο, κάτι που δεν μας είχε συνηθίσει στις προηγούμενες -ομολογουμένως σπαρταριστές- ομιλίες που είχαν κοσμήσει τις τηλεοπτικές βραβεύσεις της σεζόν. Αποδέκτης της κριτικής ήταν -ποιος άλλος;- ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, που στη δίκη αποπομπής του κατάφερε να εμποδίσει τη μαρτυρία του πρώην συμβούλου Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ Τζον Μπόλτον. «Μου είπαν ότι έχω μόνο 45 δευτερόλεπτα εδώ, που είναι 45 δευτερόλεπτα περισσότερα από όσα έδωσε η Γερουσία στον John Bolton αυτή την εβδομάδα», σχολίασε σκωπτικά ο Αμερικανός ηθοποιός από το βήμα της ευχαριστήριας ομιλίας του. «Σκέφτομαι ίσως ότι ο Κουέντιν θα μπορούσε να κάνει μια ταινία για αυτό».

 

Ρότζερ Ντίκινς: Ο επιμένων νικά

Έχοντας θριαμβεύσει στις Χρυσές Σφαίρες και -εντός έδρας- στα βραβεία BAFTA, η βρετανική παραγωγή «1917» φάνταζε επικρατέστερη για το μεγάλο έπαθλο της βραδιάς, που δεν ήταν άλλο από το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Τελικά, το πολεμικό έπος του Σαμ Μέντες αρκέστηκε σε τρία μικρότερα βραβεία, αποσπώντας διακρίσεις στις τεχνικές κατηγορίες του Ήχου (Μιξάζ), των Οπτικών Εφέ και της Φωτογραφίας. Στο τελευταίο πεδίο είναι άξια αναφοράς η βράβευση του θρυλικού κινηματογραφιστή Ρότζερ Ντίκινς, ο οποίος μετά από 13 (!) αποτυχημένες υποψηφιότητες κατάφερε να κερδίσει δύο συνεχόμενες φορές το Όσκαρ χάρη στα «Blade Runner 2049» και «1917». Ηθικό δίδαγμα: Η επιμονή επιβραβεύεται!

Η πρώτη «ξενόγλωσση» νίκη της Νότιας Κορέας και η πρώτη γυναίκα συνθέτρια που κατακτά Όσκαρ

Πριν από τον θρίαμβό τους στις σημαντικότερες κατηγορίες της βραδιάς, τα «Παράσιτα» είχαν επικρατήσεις και στο πεδίο της Διεθνούς Ταινίας, σε μια πιο αναμενόμενη στιγμή τους. Ήταν και εκείνη μια ιστορική στιγμή, καθώς σηματοδότησε την πρώτη νίκη της Νότιας Κορέας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ποιος να περίμενε τη συνέχεια όμως; Η ερώτηση ρητορική, καθώς το Film Planet είχε τολμήσει να συμπεριλάβει στις καθιερωμένες προβλέψεις του την έκπληξη των «Παρασίτων» για το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Συνολικός απολογισμός τεσσάρων βραβείων για την μεγάλη ταινία του Μπονγκ Τζουν-χο, που ήταν και η πλέον γόνιμη της βραδιάς.

Σε δύο βραβεύσεις αρκέστηκε το «Κάποτε στο Χόλιγουντ» του Κουέντιν Ταραντίνο, επιβεβαιώνοντας ότι είχε χάσει αρκετό έδαφος τον τελευταίο καιρό. Δύο νίκες και για το «Joker» του Τοντ Φίλιπς, που εκτός από τον Φίνιξ είδε την Ισλανδή συνθέτρια Χίλντουρ Γκουαναντότιρ να γίνεται η πρώτη γυναίκα που βραβεύεται στην κατηγορία της καλύτερης Μουσικής Επένδυσης σε ταινία. Την πεντάδα των πολλαπλών νικών ήρθε να συμπληρώσει το «Ford v Ferrari», χάρη στις καλές επιδόσεις που σημείωσε στις τεχνικές κατηγορίες. Αντιθέτως, σε παθητικό ρόλο περιορίστηκε «Ο Ιρλανδός», με το γκανγκστερικό έπος του Μάρτιν Σκορσέζε να αδικείται κατάφωρα και να αποχωρεί με… άδεια χέρια! Δεν πειράζει Μάρτιν, η ιστορία θα διορθώσει το λάθος.

Η λίστα των νικητών (με πράσινο χρώμα οι βραβευθέντες):

Καλύτερη Ταινία
“Ford v Ferrari” (Disney/Fox)
“The Irishman” (Netflix)
“Jojo Rabbit” (Fox Searchlight)
“Joker” (Warner Bros.)
“Little Women” (Sony)
“Marriage Story” (Netflix)
“1917” (Universal)
“Once Upon a Time in Hollywood” (Sony)
“Parasite” (Neon)

Σκηνοθεσία
Martin Scorsese (“The Irishman”)
Todd Phillips (“Joker”)
Sam Mendes (“1917”)
Quentin Tarantino (“Once Upon a Time in Hollywood”)
Bong Joon Ho (“Parasite”)

Α’ Ανδρικός Ρόλος
Antonio Banderas (“Pain and Glory”)
Leonardo DiCaprio (“Once Upon a Time in Hollywood”)
Adam Driver (“Marriage Story”)
Joaquin Phoenix (“Joker”)
Jonathan Pryce (“The Two Popes”)

Α’ Γυναικείος Ρόλος
Cynthia Erivo (“Harriet”)
Scarlett Johansson (“Marriage Story”)
Saorise Ronan (“Little Women”)
Charlize Theron (“Bombshell”)
Renee Zellweger (“Judy”)

Β’ Ανδρικός Ρόλος
Tom Hanks (“A Beautiful Day in the Neighborhood”)
Anthony Hopkins (“The Two Popes”)
Al Pacino (“The Irishman”)
Joe Pesci (“The Irishman”)
Brad Pitt (“Once Upon a Time in Hollywood”)

B’ Γυναικείος Ρόλος
Kathy Bates, “Richard Jewell”
Laura Dern (“Marriage Story”)
Scarlett Johansson (“Jojo Rabbit”)
Florence Pugh (“Little Women”)
Margot Robbie (“Bombshell”)

Πρωτότυπο Σενάριο
Rian Johnson (“Knives Out”)
Noah Baumbach (“Marriage Story”)
Sam Mendes and Krysty Wilson-Cairns (“1917”)
Quentin Tarantino (“Once Upon a Time in Hollywood”)
Bong Joon Ho and Han Jin Won (“Parasite”)

Διασκευασμένο Σενάριο
Taika Waititi (“Jojo Rabbit”)
Steve Zaillian (“The Irishman”)
Todd Phillips and Scott Silver (“Joker”)
Greta Gerwig (“Little Women”)
Todd Phillips and Scott Silver (“Joker”)

Φωτογραφία
“The Irishman”
“Joker”
“The Lighthouse”
“1917”
“Once Upon a Time in Hollywood”

Κοστούμια
“The Irishman”
“Jojo Rabbit”
“Joker”
“Little Women”
“Once Upon a Time in Hollywood”

Μοντάζ
“Ford vs. Ferrari”
“The Irishman”
“Jojo Rabbit”
“Joker”
“Parasite”

Μακιγιάζ και Κομμώσεις
“Bombshell”
“Joker”
“Judy”
“Maleficent: Mistress of Evil”
“1917”

Μουσική Επένδυση
“Joker”
“Little Women”
“Marriage Story”
“1917”
“Star Wars: The Rise of Skywalker”

Τραγούδι
“I Can’t Let You Throw Yourself Away” (“Toy Story 4”)
“(I’m Gonna) Love Me Again” (“Rocketman”)
“Im Standing With You (“Breakthrough”)
“Into the Unknown” (Frozen 2)
“Stand Up” (Harriet)

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
“The Irishman”
“Jojo Rabbit”
“1917”
“Once Upon a Time in Hollywood”
“Parasite”

Ηχος (Μιξάζ)
“Ad Astra”
“Ford vs. Ferrari”
“Joker”
“1917”
“Once Upon a Time in Hollywood”

Ηχητικά Εφέ
“Ford v Ferrari”
“Joker”
“1917”
“Once Upon a Time in Hollywood”
“Star Wars: The Rise of Skywalker”

Οπτικά Εφέ
“Avengers: Endgame”
“The Irishman”
“The Lion King”
“1917”
“Star Wars: The Rise of Skywalker”

Ταινία Κινουμένων Σχεδίων
“How to Train Your Dragon: The Hidden World””
“I Lost My Body”
“Klaus”
“Missing Link”
“Toy Story 4”

Διεθνής Ταινία
“Corpus Christi”
“Honeyland”
“Les Miserables”
“Pain and Glory”
“Parasite”

Ντοκιμαντέρ
“American Factory”
“The Cave”
“Edge of Democracy”
“For Sama”
“Honeyland”

Ντοκιμαντέρ – Μικρού Μήκους
“In the Absence”
“Learning to Skateboard in a War Zone If You’re a Girl”
“Life Overtakes Me”
“St. Louis Superman”
“Walk Run Cha-Cha”

Μικρού Μήκους Ταινία – Κινούμενα Σχέδια
“Daughter”
“Hair Love”
“Kitbull”
“Memorable”
“Sister”

Μικρού Μήκους Ταινία – Ζωντανή Δράση
“Brotherhood”
“Nefta Football Club”
“The Neighbor’s Window”
“Saria”
“A Sister”

Πιστό στο ραντεβού για μια άλλη μια χρονιά, το Film Planet έδωσε το παρών στη λαμπερή βραδιά της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, μεταδίδοντάς σας λεπτό προς λεπτό όλες τις εξελίξεις.

LIVE όπως συνέβησαν:

6:28 – Με αυτές τις όμορφες στιγμές ολοκληρώνεται η τελετή των 92ων Όσκαρ, και μαζί της η live μετάδοσή μας. Μείνετε συντονισμένοι στο Film Planet για το αναλυτικό αφιέρωμα που καταφθάνει.

6:28 – ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ τα «ΠΑΡΑΣΙΤΑ» και επιβεβαίωση της τολμηρής πρόβλεψης του Film Planet!! Μια αριστουργηματική ξενόγλωσση ταινία ανατρέπει τα προγνωστικά και αποσπά το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, παίρνοντας αυτό που η Ακαδημία στέρησε πέρσι από το κορυφαίο «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν. Ιστορικές στιγμές! Η εκπληκτική νοτιοκορεατική ομάδα κερδίζει επάξια το standing ovation του Χόλιγουντ, με τους παρευρισκομένους να παραληρούν. Οι συντελεστές της ταινίας δεν μπορούν να το πιστέψουν. 

6:25 – Στη σκηνή εν μέσω αποθέωσης η Jane Fonda. Ήγγικεν η ώρα του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας!!!

6:15 – Α’ Γυναικείος Ρόλος: Νικήτρια η Renee Zellweger (“Judy”), που παραλαμβάνει το δεύτερό της Όσκαρ από τα χέρια του Ραμί Μάλεκ! Το βραβείο αφιερώνεται στη σταρ της κλασικής εποχής του Χόλιγουντ, Judy Garland, την οποία ενσάρκωσε η 50χρονη ηθοποιός στη βιογραφική ταινία.

6:08 – Η ώρα της αλήθειας για τον Α’ Ανδρικό Ρόλο: Νικητής ο Joaquin Phoenix για την ερμηνεία του στο “Joker”! Για άλλη μια φορά ταπεινός ενώπιον της αίθουσας και των συναγωνιστών του, ο 45χρονος ηθοποιός εξαπολύει τα βέλη του κατά του κλάδου της κτηνοτροφίας και ζητά από όλους μας να δώσουμε μια «δεύτερη ευκαιρία», όπως ακριβώς «έδωσαν σε εμένα». Μνημονεύει επίσης τον πρόωρα χαμένο αδελφό του, Ρίβερ, όντας φανερά συγκινημένος. Πρώτο Όσκαρ για έναν από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της τελευταίας εικοσιπενταετίας.

6:03 – Έχει σταματημό το «Parasite Express»; Το νοτιοκορεάτικο «τρένο» αποδεικνύει ότι έχει αρκετή φόρα ώστε να φτάσει μέχρι τη νίκη στο μεγάλο βραβείο της σημερινής τελετής. «Παράσιτα» για Best Picture; Μας αρέσει πολύ το ενδεχόμενο!

6:00 – Η μεγάλη ΕΚΠΛΗΞΗ της βραδιάς είναι γεγονός!!! Και μάλιστα σε μια κατηγορία τόσο σημαντική όσο αυτή της Σκηνοθεσίας: Πανάξιος νικητής ο Μπονγκ Τζουν-χο για τα «Παράσιτα»!!! Ήττα για Σαμ Μέντες και «1917», αφού έστω και την ύστατη ώρα πρυτάνευσε η λογική. «Μετά τη νίκη της ταινίας μου στην κατηγορία της Διεθνούς Ταινίας πίστευα ότι είχαμε τελειώσει για τη βραδιά και ήμουν έτοιμος να χαλαρώσω!» τονίζει ο Νοτιοκορεάτης δημιουργός. «Το να προταθώ ήταν μεγάλη τιμή. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα κερδίσω» συμπληρώνει, δίχως να παραλείπει να επαινέσει για όλους τους συναγωνιστές του στην κατηγορία. 

5:49 – Καλύτερο Τραγούδι: Επικρατεί το “(I’m Gonna) Love Me Again” των Elton John και Bernie Taupin από την ταινία “Rocketman”.

5:43 – «Όλες οι γυναίκες είναι υπερηρωίδες!» αποφαίνεται ομόφωνα η δυναμική τριπλέτα των Σιγκούρνι Γουίβερ, Μπρι Λάρσον και Γκαλ Γκαντό, πριν την ανακοίνωση του νικητή στο πεδίο της καλύτερης Μουσικής Επένδυσης σε ταινία: Και η νικήτρια είναι -πολύ ταιριαστά- η Hildur Guðnadóttir για το «Joker»! Η Ισλανδή συνθέτρια είναι η πρώτη γυναίκα συνθέτρια που κερδίζει σε αυτή την κατηγορία.

5:34 – Ο Elton John μόλις ερμήνευσε το υποψήφιο για Όσκαρ τραγούδι του «(I’m Gonna) Love Me Again» από την ταινία «Rocketman».

5:28 – Διεθνής Ταινία: Πρώτη υποψηφιότητα στην κατηγορία και… παρθενική νίκη για τη Νότια Κορέα διά χειρός “Parasite”! Για «μεγάλη τιμή» κάνει λόγο ο σκηνοθέτης Μπονγκ Τζουν-χο. Φαίνεται ότι τα «Παράσιτα» είναι η μόνη ταινία που δύναται να προβάλει κάποια αντίσταση στο «1917»…

5:21 – Μακιγιάζ και Κομμώσεις: Οι book επιβεβαιώνονται για άλλη μια φορά, με τη νίκη του “Bombshell”.

5:17 – Οπτικά Εφέ: Άλλη μια επικράτηση του “1917”· η τρίτη μέχρι στιγμής στη βραδιά.

4:58 – Μοντάζ: Το Όσκαρ στο “Ford vs. Ferrari”. Πραγματικά απίστευτο το γεγονός ότι δεν έχουμε καμία ηχηρή έκπληξη μέχρι στιγμής.

4:55 – Όσκαρ καλύτερης Φωτογραφίας: Η νίκη στον Roger Deakins, που μετά από 13 (!) αποτυχημένες υποψηφιότητες κατάφερε να κερδίσει δύο συνεχόμενες φορές το Όσκαρ! Αυτή τη φορά για το “1917” και… αδίκως, σε μια λίστα που περιελάμβανε τα “The Lighthouse”, “Once Upon a Time in Hollywood”.

4:43 – Λογική αλληλουχία γεγονότων, με τη βράβευση για τον καλύτερο Ήχο (Μιξάζ): Η νίκη πηγαίνει προβλέψιμα στο “1917”. Κρίμα για το εξαιρετικό “Ad Astra”, που θα φύγει με άδεια χέρια από το Dolby Theatre.

4:40 – Ηχητικά Εφέ: Όσκαρ Άιζακ και Σάλμα Χάγιεκ ανακοινώνουν το όνομα του Donald Sylvester για τη δουλειά του στο “Ford v Ferrari”.

4:34 – Αφού μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν εκπλήξεις στους νικητές, ορίστε μια απρόβλεπτη στιγμή: O Eminem δίνει το «παρών» στη σκηνή για να ερμηνεύσει το «Lose Yourself», το τραγούδι από την ταινία «8 Mile» που του έδωσε το Όσκαρ εν έτει 2003.

4:20 – Το μικρόφωνο στον δις βραβευθείς με Όσκαρ Μαχερσάλα Αλί για την ανακοίνωση της νικήτριας στον B’ Γυναικείο Ρόλο: Ο φάκελος αναγράφει το όνομα της Laura Dern! Μια μεγάλη ηθοποιός που άξιζε εδώ και χρόνια ένα Όσκαρ, αλλά δεν ήταν γραφτό να το κατακτήσει με όχημα κάποια από τις πραγματικά μεγάλες ερμηνείες της. Το παίρνει λοιπόν χάρη σε έναν αιχμηρό μονόλογο από την ερμηνεία της στο “Marriage Story” (όσοι έχουν δει την ταινία μπορούν να καταλάβουν για ποια σκηνή μιλάμε).

4:16 – Συνεχίζουμε με το Ντοκιμαντέρ – Μικρού Μήκους: Το βραβείο απονέμεται στο “Learning to Skateboard in a War Zone If You’re a Girl”.

4:12 – Όσκαρ καλύτερου Ντοκιμαντέρ: Η Ακαδημία τιμά το “American Factory”.

4:02 – Κοστούμια: Επικρατεί το φαβορί “Little Women”, διαψεύδοντας την πρόβλεψή μας για έκπληξη του «Once Upon a Time in Hollywood» στη συγκεκριμένη κατηγορία.

3:59 – Όσκαρ καλύτερης Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης: Η νίκη σε δύο Κυρίες για την εκπληκτική τους δουλειά στα σκηνικά του “Once Upon a Time in Hollywood”Barbara Ling και Nancy Haigh.

3:50 – Μικρού Μήκους Ταινία – Ζωντανή Δράση: Βραβεύεται το “The Neighbor’s Window”.

3:45 – Οι εκτυφλωτικοί Τιμοτέ Σαλαμέ και Νάταλι Πόρτμαν ανεβαίνουν στη σκηνή για να ανακοινώσουν τον νικητή στο Διασκευασμένο Σενάριο: Το Όσκαρ στα χέρια του Taika Waititi (“Jojo Rabbit”). Άλλο ένα φαβορί επιβεβαιώνεται!

3:43 – Νταϊάν Κίτον και Κιάνου Ριβς παρουσιάζουν το βραβείο για το το καλύτερο Πρωτότυπο Σενάριο: Νικητές οι Νοτιοκορεάτες Bong Joon Ho και Han Jin Won! Τα “Παράσιτα” αρχίζουν να ζεσταίνουν τις μηχανές τους για μια θριαμβευτική επέλαση!

3:28 – Μικρού Μήκους Ταινία – Κινούμενα Σχέδια: Το βραβείο στο “Hair Love”.

3:26 – Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: Άξιος νικητής το τρυφερό “Toy Story 4”.

3:12 – Ξεκίνημα με Β’ Ανδρικό Ρόλο, σε μια κατηγορία γεμάτη θρύλους! Χόπκινς, Πατσίνο, Πέσι, Χανκς: Νικητής ο Brad Pitt για το “Once Upon a Time in Hollywood”! Επιτέλους, δικαίωση για έναν από τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς αστέρες όλων των εποχών και έναν πανάξιο ηθοποιό! Αφιερώνει τη νίκη στον Κουέντιν Ταραντίνο, τον παρτενέρ του Λίο Ντι Κάπριο, μαζί με τους υπόλοιπους συντελεστές της ταινίας, τους κασκαντέρ και τις γυναίκες του Χόλιγουντ, και τέλος, «τα αξιολάτρευτα παιδιά μου!».

3:12 – Τα Όσκαρ δεν έχουν ούτε φέτος οικοδεσπότη, αλλά ο εναρκτήριος λόγος ανήκει σε ένα σπαρταριστό δίδυμο που έχει διατελέσει στον συγκεκριμένο ρόλο στο παρελθόν. «Τα Όσκαρ έχουν αλλάξει πολύ μέσα στον χρόνο! Το 1929 δεν είχαμε καθόλου μαύρους υποψηφίους. Τώρα, στο 2020, έχουμε έναν!» σχολιάζουν καυστικά οι μοναδικοί Κρις Ροκ και Στιβ Μάρτιν! 

3:07 – Η Αφροαμερικανίδα τραγουδίστρια/ηθοποιός Janelle Monae στην εναρκτήρια περφόρμανς, μας καλωσορίζει στα Όσκαρ του 2020 μέσα σε αποθέωση. 

2:58 – Καλημέρα σας! Οι αφίξεις στο κόκκινο χαλί ολοκληρώθηκαν και όλα τα μάτια βρίσκονται στο Dolby Theatre του Λος Άντζελες για την έναρξη της μεγάλης βραδιάς των Όσκαρ.

Δείτε ξανά τις αφίξεις στο κόκκινο χαλί του Dolby Theatre:

https://www.youtube.com/watch?v=2MF02X4Hs-Q

Οι προβλέψεις του Film Planet για τους νικητές σε επιλεγμένες κατηγορίες των Όσκαρ:

  • Καλύτερη Ταινία: «Parasite
  • Σκηνοθεσία: Σαμ Μέντες, «1917»
  • Α’ Γυναικείος Ρόλος: Ρενέ Ζελβέγκερ, «Judy»
  • Α’ Ανδρικός Ρόλος: Χοακίν Φίνιξ, «Joker»
  • Β’ Γυναικείος Ρόλος: Λόρα Ντερν, «Marriage Story»
  • Β’ Ανδρικός Ρόλος: Μπραντ Πιτ, «Once Upon a Time in Hollywood»
  • Πρωτότυπο Σενάριο: Parasite
  • Διασκευασμένο Σενάριο: Jojo Rabbit
  • Φωτογραφία: Ρότζερ Ντίκινς, «1917»
  • Διεθνής Ταινία: «Parasite»
  • Μοντάζ: «Ford v Ferrari»
  • Κοστούμια: «Once Upon a Time in Hollywood»
  • Μουσική Επένδυση: Χίλντουρ Γκουαναντότιρ, «Joker»
  • Καλλιτεχνική Διεύθυνση: «Once Upon a Time in Hollywood»
  • Μακιγιάζ και Κομμώσεις: «Joker»

 Πηγή: filmplanetreviews.wordpress.com