Τα οφέλη των Ω-3 και η δυσπυστία των καταναλωτών

Τα οφέλη των Ω-3 και η δυσπυστία των καταναλωτών

Η κατανάλωση των Ω-3 μπορεί να είναι σε αύξηση, αλλά οι καταναλωτές συνεχίζουν να μην έχουν πειστεί για τα οφέλη τους. Έτσι, οι μεγάλες εταιρίες αποφάσισαν να εντείνουν τις προσπάθειες τους για καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με το θέμα αυτό.

Σύμφωνα με το Euromonitor International, πρόσφατα βγήκε στο φως νέα ανάλυση για τα Ω-3. O John George, αναλυτής συστατικών στο Euromonitor International, ανέφερε πως έχει δει αύξηση παγκοσμίως των παραπάνω λιπαρών, πάνω από 3.000 τόνους μεταξύ του 2010 και 2015.

Με βάση την ανάλυση, το ψωμί είναι το νούμερο 1 προϊόν σε Ω-3. Αυτό, βέβαια, σχετίζεται με την πολύ μεγάλη αγορά ψωμιού και την τεράστια κατανάλωση που αγγίζει τους 1,3 δις τόνους μόνο μέσα στο 2015. Δυστυχώς, τα περισσότερα τρόφιμα δεν μπορούν, σύμφωνα με τους ειδικούς, να να συμπεριλαμβάνουν τα Ω-3 σε τέτοιο βαθμό χωρίς να επηρεαστούν κάποιες ιδιότητές τους, όπως η γεύση τους. Γι’ αυτό, τα προϊόντα μένουν όσο πιο απλά γίνεται, με ένα μικρό αριθμό συστατικών.

Απαραίτητο είναι να υπάρχουν πολύ ισχυρές επαγγελματικές σχέσεις και να γίνει αντιληπτό πως τα λιπαρά οξέα προσδίδουν πολύ μεγάλη αξία. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της προώθησης. Ακόμη, πρέπει να μπουν στο στόχο άτομα που καταναλώνουν προϊόντα με Ω-3 και έπειτα να τονιστεί πώς αυτά βοηθούν στην υγεία του συγκεκριμένου ατόμου. Για παράδειγμα, τα παιδιά τα βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου τους. Αντίστοιχα, οι μεγάλοι θα έχουν καρδιαγγειακά οφέλη. Έτσι, θα μπορούν και αυτοί ευκολότερα να καταλάβουν γιατί πρέπει να καταναλώνουν προϊόντα με Ω-3.